آخرین عناوین

دوشنبه 5 مرداد 1394-0:41 کد خبر:14566

بی توجهی به هشدار نماینده ولی فقیه و اعتراض مردم:

برادر سه شهید در صدا و سیمای مازندران برکنار شد

مدیر کل صدا و سیمای مازندران،برادر سه شهید را برکنار کرد.


به گزارش خزرخبر،مدیر کل صدا و سیمای مازندران که پس از انتصاب در این سمت،حاشیه های فراوانی را در بحث انتصاب ها و تغییرات و جا به جایی ها داشته است در اقدامی جدید علی رغم حاشیه دار بودن موضوع،برادر سه شهید را برکنار کرد.

بر اساس این گزارش،روز یکشنبه فتح الهی برکنار و احمدی از گیلان جایگزین وی شد.

چندی قبل نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از خانواده شهدا و مردم ساری نسبت به تغییر و جا به جایی نیروهای ارزشی در این سازمان در مازندران و به خصوص برادر سه شهید در نماز جمعه اعتراض نموده اند.

اما ظاهرا مدیر کل صدا و سیمای مازندران بدون توجه به نظر و عقیده مقام مهم استان ،دست به هر کاری به خصوص برکناری نیروهای ارزشی و توانمند و موفق می زند.

به گزارش خزرخبر،باید اظهار داشت که تغییر و تحول در هر اداره ای حق یک مدیر می باشد اما وقتی تغییر و تحولات و جا به جایی ها همراه با حاشیه های استانی و ....همراه می شود،هنر یک مدیر باید سعی در کسب رضایت نسبی مسئول اول استان و ترتیب اثر دادن به نظر نماینده ولی فقیه باشد که متاسفانه مقدسی از این هنر بهره ای نبرده و بدون توجه به این موضوع ،جا به جایی مورد نظر خود را انجام داده است.

صدا و سیمای مازندران در بخشی از برنامه هایش انتقاد و ....از مدیران و مسئولان را در برنامه کاری خود دارد ،حال باید گفت که مقدسی مدیر کل صدا و سیمای طبرستان،انتقاد از دستگاه خود و شخص خود را چگونه پاسخ  می دهد؟آیا اصلا پاسخی به این انتقادهای دنباله دار اما بی جواب دارد؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • روح منش
    پنجشنبه 8 مرداد 1394-11:24


    معتمدین واطرافیان منظور...مدی و..حمدی می باشند؟اینها تا مرکز مازندران را به ناکجا آباد نبرند ول نمی کنند.واقعاسازمان بایدفکری بکند.

    • چهارشنبه 7 مرداد 1394-18:55


      گاهی اوقات بعضی ها از ترس رشد آدمهای لایق اطراف خود سعی در جلوگیری از پیشرفت آنها دارند . امیدوارم معتمدین و اطرافیان آقای مقدسی از این دست افراد نباشند. آقای حسینی نیز از افراد لایقی هستند که به حاشیه رانده شدند

      • علی
        سه شنبه 6 مرداد 1394-8:23


        مطمئن باشید این بد اخلاقیها بی جواب نمیمونه. فتح الهی هر جا که باشی دوست داریم

        • کارمند خبر
          سه شنبه 6 مرداد 1394-8:16


          قلب ما خبریها به عشق فتح الهی می تپه

          • کارمند دیگر
            سه شنبه 6 مرداد 1394-0:19


            کارمندمحترم واقعا درست گفتی تامقدسی بفهمه ومتوجه بشه ...دی مرکز را زیرو رو می کنه .خدایا به سازمان بفهمون که باعث بدبختی مرکز مازندران ...دی هست،البته تازه گی محمدی هم روی کار اومد.

            • کارمند
              دوشنبه 5 مرداد 1394-21:11


              صمدی خیالش راحت شد.حالا دیگه ازطریق خبرمی تونه راحتتر با مسولین برای منافع شخصی استفاده کنه.البته این کار را از طریق برنامه های تلویزیون انجام می داد.مقدسی کی می خواد بفهمه معلوم نیست.

              • موسوی
                دوشنبه 5 مرداد 1394-19:42


                جناب دوشنبه انشالله آقای فتح الهی در جاهای دیگر موفق باشند

                • دوشنبه 5 مرداد 1394-11:37


                  آقای فتح اللهی علاوه بر برادر سه شهید بودن انسانی اخلاق مدار ، متدین ، متعهد و پاکدست هستند که از جایگاه مدیریتی خود کوچکترین بهره برداری شخصی نکردند . همانطوریکه یک روزی عبوری بزرگ از صداوسیما رفت و در شهرداری خوش درخشید و با خروج وی از سازمان صداوسیما به این سازمان ثلمه وارد شد ، خروج فتح اللهی از این جایگاه نیز ثلمه بزرگی به سازمان وارد میکند . ما مازندرانیها قدر داشته هایمان را نمیدانیم و براحتی اجازه میدهیم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند پس هر چه بر سر ما می آید حق ماست

                  • روح منش
                    دوشنبه 5 مرداد 1394-9:32


                    احترام حضرت ایت الله طبرسی جای خودش.
                    1- ایشان با دیدگاه مدیریتی خویش کسی را عوض کرد
                    2- اقای فتح اللهی که نمیتونه تا قیامت باشه
                    3- بعضی جاها نیاز نیست حضرت آقا وارد شوند
                    4- منصبها ارثی نیست