دوشنبه 5 مرداد 1394-0:41 کد خبر:14566

بی توجهی به هشدار نماینده ولی فقیه و اعتراض مردم:

برادر سه شهید در صدا و سیمای مازندران برکنار شد

مدیر کل صدا و سیمای مازندران،برادر سه شهید را برکنار کرد.


به گزارش خزرخبر،مدیر کل صدا و سیمای مازندران که پس از انتصاب در این سمت،حاشیه های فراوانی را در بحث انتصاب ها و تغییرات و جا به جایی ها داشته است در اقدامی جدید علی رغم حاشیه دار بودن موضوع،برادر سه شهید را برکنار کرد.

بر اساس این گزارش،روز یکشنبه فتح الهی برکنار و احمدی از گیلان جایگزین وی شد.

چندی قبل نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از خانواده شهدا و مردم ساری نسبت به تغییر و جا به جایی نیروهای ارزشی در این سازمان در مازندران و به خصوص برادر سه شهید در نماز جمعه اعتراض نموده اند.

اما ظاهرا مدیر کل صدا و سیمای مازندران بدون توجه به نظر و عقیده مقام مهم استان ،دست به هر کاری به خصوص برکناری نیروهای ارزشی و توانمند و موفق می زند.

به گزارش خزرخبر،باید اظهار داشت که تغییر و تحول در هر اداره ای حق یک مدیر می باشد اما وقتی تغییر و تحولات و جا به جایی ها همراه با حاشیه های استانی و ....همراه می شود،هنر یک مدیر باید سعی در کسب رضایت نسبی مسئول اول استان و ترتیب اثر دادن به نظر نماینده ولی فقیه باشد که متاسفانه مقدسی از این هنر بهره ای نبرده و بدون توجه به این موضوع ،جا به جایی مورد نظر خود را انجام داده است.

صدا و سیمای مازندران در بخشی از برنامه هایش انتقاد و ....از مدیران و مسئولان را در برنامه کاری خود دارد ،حال باید گفت که مقدسی مدیر کل صدا و سیمای طبرستان،انتقاد از دستگاه خود و شخص خود را چگونه پاسخ  می دهد؟آیا اصلا پاسخی به این انتقادهای دنباله دار اما بی جواب دارد؟