آخرین عناوین

شنبه 10 ارديبهشت 1401-14:53 کد خبر:99297

معاون استاندار مازندران تاکید کرد:

شهرداری‌های مازندران به هیچ وجه نیروی جدید جذب نکنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت : شهرداری‌های مازندران به هیچ وجه نیروی جدید جذب نکنند و شهرداران هم استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مازاد را جدی بگیرند.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مازندران از وجود نیروی انسانی مازاد در بسیاری از شهرداری‌های استان انتقاد و تاکید کرد : شهرداری‌های مازندران به هیچ وجه نیروی جدید جذب نکنند و شهرداران هم بهینه‌سازی نیروهای شاغل و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مازاد را جدی بگیرند.

براساس این گزارش، ، رضا علیخانی روز شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید بابل افزود : شهرداران با جلوگیری از جذب نیروهای جدید نسبت به کیفی سازی و توانمندسازی نیروهای موجود در شهرداری ها اقدام کنند.

وی یکی از مشکلات شهرداری های مازندران را عدم آگاهی کافی در باره قوانین و مقررات برشمرد و گفت : اگر شهرداران ما تسلط کامل به قوانین مجموعه شهرداری داشته باشند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود و راحت تر می توانند گره از مشکلات مجموعه خود باز کنند.

علیخانی داشتن درآمد پایدار را لازمه اداره درست شهرداری ها دانست و تاکید کرد: امروز شهرداران ما باید با تکیه برفناوری های نوین در ایجاد درآمد پایدار و اقتصاد مولد در شهرهای مازندران تلاشی جدی داشته باشند تا این امر زیرساخت توسعه شهری را فراهم کند.

معاون استاندار مازندران از ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان یک معضل جدی در استان یاد کرد و گفت : شهرداران تحت هیچ شرایطی نباید در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز تعلل داشته باشند و این موضوع باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

علیخانی یکی از مشکلات مهم شهر بابل را همانند سایر نقاط مازندران موضوع زباله و پسماند دانست و بر  ضرورت توجه جدی تر شهرداری ها برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.

وی گفت : در حال حاضر موضوع پسماند بابل و سایت زباله انجلسی به یکی از دغدغه های جدی مدیران ارشد استان هم تبدیل شده که در حال برنامه ریزی برای گره گشایی از این مشکل چند ساله هستیم.

معاون استاندار مازندران همچنین از وجود طرح های نیمه تمام به عنوان یک معضل جدی دیگر در مازندران یاد کرد و خواستار توجه جدی شهرداری ها به اتمام این دست طرح های شهری برای افزایش میزان رضایت مندی شهروندان شد.

علیخانی گفت : تکمیل طرح های نیمه تمام که چند سال از کلنگ زنی آن می گذرد باید در اولویت طرح های عمرانی مجموعه شهرداری ها به خصوص در بابل باشد تا مردم هرچه زودتر از خدمات این طرح ها بهره مند شوند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :