آخرین عناوین

پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401-19:1 کد خبر:99257

رئیس پلیس راهور مازندران خبر داد:

محدودیت تردد روز قدس در ساری اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های تردد روز قدس در ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های تردد روز قدس در ساری خبر داد.

براساس این گزارش، نصرالله بیگلری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، تصریح کرد: این مراسم در شهر ساری ساعت ۱۱ صبح و در سایر شهرستان‌ها برابر با برنامه ریزی های شده توسط ستادهای مربوطه برگزار خواهد شد.

بیگلری، با بیان اینکه در زمان برگزاری مراسم تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی مسدود خواهد بود، تصریح کرد: به همین منظور در زمان برگزاری مراسم در شهر ساری که از میدان امام (ره) تا میدان شهدا برگزار خواهد شد، مسیرهای میدان امام به آزادی و خیابان‌های منتهی به آزادی به سمت م شهید قاسمی مسدود خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: تا پایان این مراسم، تقاطع ام ام به سمت میدان شهید قاسمی، میدان امام حسین (ع) به سمت تقاطع ابن شهر آشوب، سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، تقاطع آرش - خیام به ۱۸ دی، از ملامجدالدین به میدان شهدا و همچنین کلیه کوچه‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن همکاری با مأموران انتظامی در صورت ضرورت از سایر خیابان‌های جایگزین تردد کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :