آخرین عناوین

پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401-10:52 کد خبر:99244

تبریک مسئولان مازندران درپی صعود نساجی به لیگ قهرمانان آسیا:

قهرمانی تیم ریشه دار مازندران/ نام مازندران در تاریخ فوتبال جاودانه شد

تیم نساجی مازندران نتیجه‌ای تاریخی را به ثبت رساند و با قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، نام فوتبال مازندران را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه ساخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی به مناسبت قهرمانی تیم نساجی آورده است: قهرمانی تیم ریشه دار و دوست داشتنی نساجی مازندران در رقابت‌های جام حذفی کشور که به همت استعدادهای جوان این تیم به دست آمد، بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران استان مازندران را اثبات کرد و جلوه دیگری از اراده و ظرفیت بالای جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به عموم مردم ورزش دوست استان مازندران و شهرستان قائم شهر تبریک عرض می‌کنم و از همه تلاشگران عرصه ورزش استان، مدیریت، کادر فنی، بازیکنان باغیرت و همه کسانی که در خلق این حماسه، تأثیرگذار بوده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همچنین درپیام تبریک سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت قهرمانی تیم نساجی مازندران در فینال جام حذفی فوتبال ایران آمده است: مردم نجیب و عزیز مازندران با یکدلی و یک صدایی ثابت کردند که رمز موفقیت و قهرمانی، همدلی و اتحاد برای عزت و سربلندی مازندران قهرمان پرور است.

اینجانب پیروزی غرور آفرین و قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در جام حذفی کشور و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده کشور عزیزمان ایران اسلامی را به مردم قهرمان پرور و ورزش دوست مازندران و هوادران این تیم قهرمان تبریک میگویم و از استاندار و همه مسئولان و دست اندرکاران ورزش استان که با تلاش و همت مضاعف این افتخار بزرگ را برای مازندران، استان شهید پرور و ورزش خیز کشور به ویژه مردم عزیز و صبور قائم شهر رقم زدند و نیز از همه مردم ورزش دوست به خصوص مربیان، بازیکنان، هیأت مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال استان تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم به یاری حق‌تعالی این قهرمانی‌های پیاپی که موجبات امید، نشاط و شادی مردم عزیز استان را فراهم می‌سازد، همواره تداوم داشته و همچنان موجب سربلندی و عزت ملت عظیم الشان ایران باشد.

نام مازندران در تاریخ فوتبال جاودانه شد

همچنین سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در پیامی آورده است: تیم نساجی مازندران نتیجه‌ای تاریخی را به ثبت رساند و با قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، نام فوتبال مازندران را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه ساخت.

این پیروزی تاریخی در فینال جام حذفی کشور که دستاوردی بزرگ و ارزشمد برای فوتبال مازندران است، در سایه حمیت، تلاش و همت تک تک بازیکنان غیور، دست اندرکاران، کادر فنی تیم و هواداران حماسی و بی نظیر نساجی به دست آمد و ثابت کرد که در سایه همدلی و اتحاد می‌توان دست به کارهای بزرگ زد و امروز؛ فوتبال ایران باید به نساجی مازندران و نتیجه درخشانی که این تیم ریشه دار و تاریخی کشور رقم زد، احترام بگذارد.

وقت آن است تا پس از شادی و نشاطی که حق مردم دیار علویان است، با جدیت و دلبستگی تمام به این تیم بزرگ فوتبال ایران، با اتمام بهنگام بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تمرکز بر دیگر مسائل مهم تیم عزیزمان، زمینه تداوم پیروزی‌های نساجی مازندران را در لیگ برتر بویژه مسابقات مهم آسیایی که در پیش دارد، آماده کنیم.

اینجانب فتح جام قهرمانی مسابقات حذفی فوتبال کشور که نشان لیاقت و شایستگی جوانان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال است، را به تک تک بازیکنان غیور، کادرفنی پرتلاش، مسئولان و مالک محترم باشگاه، هواداران پرشور و بزرگ این تیم و مردم ورزش دوست و قهرمان پرور استان تبریک می‌گویم و امیدوارم؛ خداوند قادر متعال، نساجی مازندران را در پیمودن مسیر خطیری که در فوتبال ایران و آسیا در پیش دارد، موفق و سربلند بدارد.

تیم نساجی مازندران چهارشنبه شب در دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر برابر تیم آلومینیوم اراک جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :