آخرین عناوین

پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401-7:27 کد خبر:99238

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

تفنگ داریم اما فشنگ نه/ نیمه اول خوش‌شانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، مثل افرادی می‌مانیم که تفنگ آنها فشنگ ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، ساکت الهامی بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی ادامه داد: واقعیت این است که جدا از نتیجه، تصویری زیبا از فوتبال را به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم برای ثبت این تصویر زیبا کمک شایانی کردند و باید به هر دو تیم تبریک گفت.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی بود، اگر بخواهیم انصاف داشته باشیم نیمه اول تیم آلومینیوم بهتر از ما بود و اگر شانس داشت حتی می‌توانستند به گل هم برسند اما در نیمه دوم شرایط عوض شد و توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد: ممنون و وام‌دار بازیکنان خود هستم، در مورد هواداران فکر می کنم بیش از ۳۰ هزار هوادار نساجی امروز در استادیوم حضور داشتند و به خوبی از ما حمایت کردند. با شرایطی که پیش آمد، استرس و فشار روی بازی دو تیم اثر داشت و بعد از گل، بازی همانطور پیش رفت که ما می‌خواستیم.

او یادآور شد: به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم، نیمه اول بدترین نیمه نساجی از زمان حضور من بود اما اعتقاد دارم امشب یک صحنه‌زیبا در فوتبال ایران به ثبت رسید و این برد را به هواداران خوب نساجی تبریک می‌گویم.

الهامی در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط ما مثل فردی است که تفنگ دارد اما فشنگ نه!

گفتنی است دیدار پایانی فصل جاری جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر به سود نساجی به اتمام رسید.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :