آخرین عناوین

سه شنبه 30 فروردين 1401-17:35 کد خبر:99061

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

هواداران نساجی در راه برگشت از هیجان‌های ناشی از نتیجه‌ بپرهیزند

رئیس پلیس راهور مازندران از هواداران تیم فوتبال نساجی خواست تا در مسیر برگشت از هیجان‌های ناشی از هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم می‌خورد پرهیز کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: با توجه به این ‌که تعداد زیادی از هواداران نساجی با خودروهای شخصی از مازندران به تهران رفتند تا تیم محبوب‌شان را در دیدار مقابل مس کرمان تشویق کنند، امروز در برخی ساعات حجم ترافیک در محور سوادکوه زیاد بود و یک حادثه نیز برای دو خودروی متعلق به هواداران رخ داد.

وی افزود: این حادثه رانندگی که در محدوده جوارم برای یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو روآ رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و فقط دو نفر دچار شکستگی دست شدند که حال عمومی‌شان خوب است اما انتظار داریم که هواداران در مسیر برگشت همه نکات ایمنی را رعایت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در محورهای هراز و چالوس وضعیت ترافیک عادی است اما ترافیک در محور سوادکوه بین ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ امروز با توجه به حرکت هواداران نساجی به سمت تهران پرحجم شده بود و حادثه نیز در همین بازه زمانی رخ داد که مصدومان توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

جهان‌تاب تصریح کرد: با توجه به این‌که مسابقه تا حوالی نیمه ‌شب طول می‌کشد و زمان بازگشت هواداران به مازندران به ساعات اولیه بامداد کشیده می‌شود، توصیه جدی ما به همه هواداران و رانندگان این است که به دلیل خستگی ناشی از سفر به تهران و ماندن در ورزشگاه و تنش‌های معمول مسابقه، استراحت کامل برای رانندگی داشته باشند و با هوشیاری کامل مسیر را ادامه دهند.

رئیس پلیس راهور مازندران خاطرنشان کرد: هواداران و رانندگان فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی امشب رقم می‌خورد در مسیر برگشت از رفتارهای هیجانی در هنگام رانندگی پرهیز کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده بابت احتمال افزایش تردد در محور سوادکوه، امروز تعداد تیم‌های مستقر راهور محسوس و نامحسوس در محور سوادکوه را افزایش دادیم و تا پایان سفر هواداران نظارت ویژه بر این محور ادامه دارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی تهران مسابقه مرحله نیمه‌ نهایی را مقابل مس کرمان برگزار می‌کند، با توجه به میزبانی نساجی از مس در این مسابقه، حدود ۳۰ هزار هوادار این تیم از مازندران به تهران سفر کردند تا تیم‌شان را در این مسابقه تشویق کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :