آخرین عناوین

دوشنبه 15 فروردين 1401-17:2 کد خبر:96721

رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد:

دعوت ۱۸ آزاد کار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: ۱۸ آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شده‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، عسگری محمدیان رئیس هیئت کشتی مازندران اظهار کرد: با نظر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی بزرگسالان ایران، کشتی‌گیرانی که در سومین اردوی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باید شرکت کنند معرفی شدند که از ۲۸ آزادکار دعوت شده به این اردو، ۱۸ کشتی ‌گیر از مازندران هستند.

وی افزود: رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد و کیان محمودجان ‌لو در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد مهدی یگانه جعفری و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم ‌پور، امیرحسین فیروزپور و احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج، محمدحسین محمدیان و حسین رمضانیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی ‌گیرانی هستند که از مازندران به آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

براساس این گزارش، رئیس هیئت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: سید مصطفی میرعمادیان از ساری، بهنام احسان‌پور از بهشهر و اباذر اسلامی از محمودآباد نیز مربیان مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

محمدیان افزود: از مجموع ۲۷ کشتی‌گیر دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ۱۸ نفر از مازندران هستند و ۹ کشتی‌گیر دیگر از هفت استان مرکزی، لرستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، گلستان، تهران و آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که همچنان جایگاه مهم مازندران در کشتی ایران را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که آخرین مرحله از اردو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، روزهای ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی و محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس هیئت کشتی مازندران از انتخاب دو فرنگی ‌کار مازندرانی به عنوان ملی ‌پوشان ایران برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نیز خبر داد و گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی امروز ترکیب این تیم ملی نیز برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که نام دو فرنگی‌کار مازندرانی در بین ۱۰ کشتی ‌گیر تیم ملی دیده می‌شود.

محمدیان افزود: ناصر علیزاده از آمل در وزن ۸۷ کیلوگرم و مهدی بالی از نوشهر در وزن ۹۷ کیلوگرم دوبنده تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اختیار گرفتند و پایان این ماه در اولان‌ باتور روی تشک می‌روند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۳۰ و ۳۱ فروردین و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۳ و ۴ اردیبهشت امسال در شهر اولان ‌باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :