آخرین عناوین

شنبه 21 اسفند 1400-17:37 کد خبر:93275

رئیس اداره راهداری چالوس هشدار داد:

احتمال پیشروی یک نقطه رانشی در جاده کندوان

رئیس اداره راهداری چالوس درباره احتمال پیشروی بیشتر یک نقطه رانشی در جاده کندوان که تصاویرش طی ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، هشدار داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا ، امروز شنبه ۲۱ اسفند ماه تصاویری از ترک های طولی ایجاد شده در یک جاده در شبکه های اجتماعی شهرستان های نوشهر و چالوس از سوی برخی از کاربران منتشر و ادعا شده که مربوط به جاده کندوان است.

مهدی صفایی در تماس تلفنی خبرنگار ما با وی تایید کرد که تصاویر منتشر شده مربوط به محدوده پل زنگوله خط شمال به جنوب جاده کندوان است ولی جدید نیست.

وی توضیح داد: فرونشست زمین در این نقطه از جاده مربوط به بیش از یک سال پیش است ولی قبلا طول این مسیر رانشی کمتر از یکصد متر بود ، اما اکنون به خاطر بارندگی های مستمر ، ریزش برف و دیگر تغییرات جوی به حدود ۲۰۰ متر رسیده است و درصورت ترمیم نشدن می تواند تهدید جدی برای خودروهای عبوری تبدیل شود.

صفایی گفت : از زمان ایجاد ترک ها در سطح جاده تاکنون مکاتبات زیادی با مسئولان استانی به منظور تامین اعتبار جهت ترمیم این نقطه رانشی صورت گرفت و حتی هفته پیش مکاتبه ای در این زمینه مبنی بر فرارسیدن سال جدید و آغاز اوج سفرهای نوروزی با دستگاه های اجرایی ذیربط انجام گرفت که متاسفانه تا این لحظه اعتباری در این بخش داده نشد.

جاده کندوان با قدمت حدود ۸۸ ساله ، ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی مربوط به حوزه جغرافیایی استان مازندران و بقیه آن نیز جزو استان البرز است، طبق آمارهای رسمی روزانه دستکم ۳۵ هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :