آخرین عناوین

پنجشنبه 19 اسفند 1400-18:34 کد خبر:93213

رییس پلیس راه مازندران خبر داد:

چهار کشته و زخمی بر اثر سقوط سنگ در کندوان

سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در محور کندوان ۲ نفر را به کام مرگ برد و دو نفر را راونه بیمارستان کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، جهان تاب رییس پلیس راه مازندران گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در محور کندوان ۲ نفر را به کام مرگ برد و دو نفر را راونه بیمارستان کرد.

رییس پلیس راه مازندران اظهار داشت: بر اثر سقوط سنگ بر روی خودروی سواری پژو پارس که در حال تردد در محدوده سیاه بیشه محور کندوان بود پدر خانواده و پسر ۷ ساله اش در دم جان باختند و مادر و دختر خانواده نیز مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس راه مازندران در خصوص احتمال ریزش سنگ از کوه، به رانندگان هشدار داد و از آنان خواست به هیچ عنوان در حاشیه جاده‌های کوهستانی توقف نکنند.

جهان تاب همچنین از مسدود بودن جاده هراز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در جاده هراز تا 25 اسفند ماه خبر داد و گفت: پس از پاکسازی و ایمن سازی، این مسیر برای تردد خودروها بازگشایی می شود.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در محورهای کندوان و سوادکوه را در زمان حاضر پرحجم و سنگین و علت اصلی آن را نیز بسته بودن جاده هراز و همچنین تعطیلات آخر عنوان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :