آخرین عناوین

يکشنبه 15 اسفند 1400-10:10 کد خبر:93035

موارد ابتلای جدید کرونا به ۶۶ نفر رسید/ افزایش شمار بیماران بدحال کرونایی

درحالی‌ شاهد روند کاهشی موارد ابتلا، بستری و فوتی کرونایی در استان مازندران هستیم که متاسفانه شمار بیماران بدحال کرونایی افزایش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، درحالی‌ شاهد روند کاهشی موارد ابتلا، بستری و فوتی کرونایی در استان مازندران هستیم که متاسفانه شمار بیماران بدحال کرونایی افزایش یافت.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۴۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۳۶۰ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۲۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید بستری و هفت بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۳۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۶۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸۲ نفر رسید که از این تعداد  ۱۷۱ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۵ تن رسیده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :