آخرین عناوین

يکشنبه 15 اسفند 1400-10:2 کد خبر:93032

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران هشدار داد:

اسامی متخلفان صنفی در صورت تکرار رسانه‌ای می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اعلام عمومی اسامی متخلفان صنفی در رسانه‌ها در صورت تکرار خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، ملکی از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت:شعبه ویژه‌ای در تعزیرات حکومتی مازندران برای این طرح پیش بینی شده و قضات موظفند سرعت در رسیدگی را در اولویت کار قرار دهند و هم حداکثر مجازات را تعیین کند.

براساس این گزارش، وی گفت:مجازات متخلفان هم شامل جزای نقدی، پلمپ واحد صنفی، نصب پلاکارد به عنوان متخلف در سر درب مغازه‌ها و در صورت تکرار اعلام عمومی  اسامی آنها در رسانه‌ها خواهد بود.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال طرح مداخله پیشگیرانه وقوع تخلف صنفی و غیر صنفی در مرحله اول از ۱۴ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ماه امسال و در مرحله دوم از یکم فروردین لغایت ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

طرح پیش بینی شده با همکاری بازرسان سازمان صمت و جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج انجام خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، به گفته ملکی نقاط تمرکز بازرسان در مراکز عمده خرید کالا و خدمات مانند میادین میوه وتره بار، رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبار‌ها و سردخانه بازرسی می‌باشد.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ اعلام تا برخورد قانونی انجام شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :