آخرین عناوین

شنبه 14 اسفند 1400-18:36 کد خبر:92035

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد:

راه اندازی کمپ تیم‌های ملی ایران فوتبال در مازندران

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از ایجاد کمپ بزرگ فرهنگی ورزشی در کلاردشت برای برپایی اردو‌های ملی و بین المللی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، کامرانی فر گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منحصر به فرد، ارتفاع بالا و نزدیکی به پایتخت و دسترسی آسان، ایجاد کمپ ورزشی در کلاردشت در اولویت برنامه‌های این فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی گفت: با توجه به طرح توسعه و همدلی که بین اعضای شورا و شهردار کلاردشت وجود دارد می‌تواند برای اجرایی شدن این طرح ما را ترغیب کند و این نوید اتفاقات مهم و بزرگ را در این شهرستان خواهد داشت.

به گفته دبیرکل فدراسیون فوتبال کشور با توجه به پیشنهاد شورا و داشتن زمینی مناسب و استاندارد و جذب سرمایه گذار شرایط خوبی میتوان در بحث توریسم ورزشی در این منطقه ایجاد کرد.

با ایجاد این کمپ در این منطقه خوش آب و هوا و با حضور تیم‌های ملی و همچنین حضور تیم‌های کشور‌های خاشیه خلیج فارس و یا با برگزاری تورنمنت‌های بین المللی و همچنین کشف استعداد و معرفی به فوتبال کشور و در نهایت رونق اقتصاد منطقه و کشور گامی بزرگ برداشته می‌شود.

به گفته کامرانی فر کلنگ کمپ بزرگ فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با داشتن زمین فوتبال، هتل و سالن گردهمایی و مجموع ورزشی با امکانات مدرن در کلاردشت به زمین زده خواهد شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :