آخرین عناوین

شنبه 14 اسفند 1400-0:1 کد خبر:92012

قطار انتصابات جدید مازندران همچنان می راند!!

انتصاب دو فرماندار و یک مدیر استانی

دو فرماندار و یک مدیر استانی طی هفته جاری تغییر می کنند.


به گزارش خزرتیترخبر،دو هفته قبل خزرتیترخبر،از تغییر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی خبری منتشر کرده بود که از آن تاریخ تا روز پنجشنبه  12 اسفند چندین مسئول تغییر کرده و جای خود را به مدیران جدید واگذار کرده اند.

بر اساس این گزارش،بیشترین تغییرات در حوزه فرمانداران بود که هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارشات دریافتی از منابع موثق،یکی از فرمانداران یکی از شهرهای مرکزی استان به زودی جای خود را به فرماندار جدید خواهد سپرد.

تغییر مدیر کل یکی از ادارات استان نیز در برنامه های مدیران کشوری و استانی قرار دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، انتشار نام مدیرانی که در لیست تغییرات جایگاهی و پست قرار دارند باعث شده، تا آن مدیران پست و مقام طلب که حاضر نیستند جای خود را به نیروهای مجرب تر،لایق و موفق تر واگذار نمایند ،با لابی های خود در تهران و وزارتخانه مربوطه و با ارتباط گیری با افراد با نفوذ و برخی نمایندگان مجلس،سعی نموده اند تا همچنان به عنوان مدیر کل به فعالیت خود ادامه دهند که به همین علت تغییر و جا به جایی این مدیران با مشکلات و سنگ اندازی هایی مواجه شده است که جهت جلوگیری از این سنگ اندازی ها و جلوگیری از سعی و تلاش جاه طلبانه این مدیران،از انتشار نام مدیرانی که در لیست تغییرات می باشند،خودداری نموده ایم.

بر اساس این گزارش،روزهای قبل انتشار نام برخی مدیرانی که در لیست تغییرات پستی قرار داشته اند باعث شد که برخی از آنها و اطرافیانشان طی تماس های مستقیم و غیر مستقیم با مسئول خزرتیرخبر،با تهدید به شکایت مبنی بر انتشار اخبار نادرست ،خواستار آن شده اند که نام آنها در لیست مدیرانی که تغییر خواهند نمود،اعلام نشود که جای تاسف دارد و باید به این مدیران اعلام شود که در صورت لزوم اسناد و مدارک تماس آنها رسانه ای خواهد شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شمالی
    شنبه 14 اسفند 1400-8:11


    کاملا درست است
    گواه این خبر ما هستیم .
    مدیر عامل شرکت ما بدون اعلام قبلی برای بررسی عملکرد اداره کل آخر هفته گذشته دو روز به استان سفر کرد.
    روز پنجشنبه هم (بدون حضور مدیر کل ) با استاندار دیدار داشته است .در آخر وقت پنجشنبه با کلیه کارکنان ملاقات و تلویحا به تغییر مدیر کل اشاره داشته است .
    همه شاهدن که از همان لحظه مدیر کل استان که تا دیروز خود را مدیر جهادی و انقلابی و حاکمیتی مینامید !! به زمین و زمان بخصوص نمایندگان مجلس متوسل شده تا خود را ابقاء نماید !!!!
    لطفا نمایندگانی که در حال تلاش برای چیدن مهره های خود هستند مراقب باشند که امروز چشم و گوش مردم باز است و سه سال دیگه به آنها نمره رد یا قبولی خواهند داد.
    بخصوص نماینده ساری که با نمره ناپلئونی اجازه ورود به مجلس را پیدا کرده است .