آخرین عناوین

سه شنبه 10 اسفند 1400-12:37 کد خبر:91907

باز هم انتصاب در مازندران:

انتصاب سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا

سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر،با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، حسینعلی تازیکی به عنوان سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا معرفی و از خدمات محسن نعمتی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

ناصر اسکندری گفت: خدا را شاکریم در صنعتی مفتخر به خدمت هستیم که بیش از ۸۰ میلیون ایرانی ناظر برکار ما هستند و در شرایط گسترش ویروس کرونا، تامین کننده انرژی تمامی سیستم‌های بهداشتی جهت مقابله و درمان هموطنان می‌باشیم که کار همراه با صداقت و تلاش در این مسیر اجر و پاداش بزرگی خواهد داشت.

او در ادامه ضمن تشکر از زحمات وخدمات محسن نعمتی در طول سال‌های خدمت در نیروگاه نکا، از حسینعلی تازیکی به عنوان یکی از توانمندترین نیرو‌های نیروگاه نکا یاد کرد و گفت: عملکرد و خدمات ایشان تا به امروز بسیار موثر بوده و امیدواریم از این پس شاهد تاثیر بهتری در عملکرد این شرکت باشیم.

حسینعلی تازیکی سرپرست جدید شرکت نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت و اعتماد مسئولین ارشد صنعت برق، از این مسئولیت به عنوان فرصتی جهت خدمتگزاری به مردم یاد کرد و گفت: امیدوارم با سوابق ۲۸ ساله خدمت خود در صنعت برق با توانمندی و تخصص کارکنان نیروگاه بتوانیم خدمت شایسته‌ای به ملت ایران و مردم شریف مازندران ارائه کنیم.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :