آخرین عناوین

دوشنبه 9 اسفند 1400-17:27 کد خبر:91890

شوک به تنیسورها در آستانه اعزام به رقابت های بین المللی!!

حساب‌های فدراسیون تنیس مسدود شد!

سازمان مالیاتی کشور در اقدامی جالب توجه، تمام حساب‌های فدراسیون تنیس را مسدود کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خبرنگار مهر، در حالی که مسئولان فدراسیون تنیس مشغول برنامه‌ریزی برای ادامه اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های بین‌المللی و تورنمنت‌های مهم بودند، خبر رسید سازمان مالیاتی کشور، تمام حساب‌های مربوط به این فدراسیون را مسدود کرده است.

این اتفاق به علت بدهی انباشته مالیاتی بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ رخ داده و حالا مسئولان فعلی فدراسیون تنیس باید فکری به حال خروج از این بحران کنند، البته رایزنی‌های فراوانی انجام شده تا هر چه زودتر، حساب‌ها باز شود و فدراسیون به ادامه اعزام ملی‌پوشان و تدارک اردوها بپردازد.

با توجه به شرایط فعلی، باید منتظر یک فاجعه در ورزش تنیس بود مگر اینکه سازمان مالیاتی برای تسویه بدهی یک دهه قبل این فدراسیون، زمانی به مدیران فعلی بدهد تا از طرق مختلف، بتوانند این بدهی را تسویه کنند.

طبق پیگیری خبرنگار مهر بخشی از این بدهی‌ها چند ماه قبل پرداخت شده بود اما حجم بدهی انباشته بین سال‌های ۹۱ تا ۹۵ بسیار بالاتر از توان مالی فدراسیون است.

از سوی دیگر، علیرغم اینکه وزیر ورزش هم با وزیر اقتصاد نامه‌نگاری کرده بود، اتفاق بهتری رقم نخورده و همچنان حساب فدراسیون بسته است، مسئولان فدراسیون تنیس در تلاش هستند تا این مشکل را مرتفع کنند اما با شرایط فعلی آنها مجبورند بین صرف بودجه برای باز کردن حساب‌ها یا اعزام ملی‌پوشان به تورنمنت‌های بین‌المللی فقط یک گزینه را انتخاب کنند.

آن هم در شرایطی که در فروردین ماه آینده تیم‌های ملی زیر، ۱۲ سال ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال و همچنین تنیس با ویلچر باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :