آخرین عناوین

يکشنبه 1 اسفند 1400-17:17 کد خبر:90724

با حکم وزیر کشور صورت گرفت:

انتصاب فرمانداران جدید شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه

طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرمانداران جدید شهرستان‌های گلوگاه و سیمرغ منصوب شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در ادامه تغییر و تحولات فرمانداری‌ها بعد از شهرستان‌های آمل، ساری، بهشهر و جویبار این بار نوبت به انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه رسید.

براساس این گزارش، حسین ذکریایی به‌عنوان فرماندار شهرستان سیمرغ و مهدی داوودی به‌عنوان فرماندار گلوگاه منصوب شدند.

تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و شرقی‌ترین شهر مازندران گلوگاه شتاب گرفت.

*کار مسئولان باید هوشمند، هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد

روح‌الله سلگی  در آیین تودیع و معارفه فرماندار سیمرغ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: مردم به شعار دولت مردمی رای داده‌اند و انتظار دارند فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نباشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت رفاه نمی‌آورد، تاکید کرد: کار مسئولان باید هوشمند، هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نظام مسائل شهرستان سیمرغ باید به روزرسانی شود، تصریح کرد: وقت فرماندار باید در اختیار مردم باشد چرا که ما خادم این مردم هستیم و باید جان خودمان را برای آرامش و آسایش مردم بدهیم چه که این مردم کشوری‌ها را تقدیم انقلاب کردند.

سلگی با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان سیمرغ و فراهم آوردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی می‌تواند به ثبات و پیشرفت اقتصادی این شهرستان کمک کند، تاکید کرد: این اقدامات باید توسط فرماندار شهرستان شکل بگیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شمالی
    دوشنبه 2 اسفند 1400-8:59


    درود بر شما . ولی بعنوان رسانه کاش اطلاع رسانی بیشتری میکردید .
    بعنوان مثال در پایان خبر میفرمودید لازم به ذکر است اقای داودی فرزند شهید داودی از اهالی شهرستان بهشهر بوده و قبل از این سمت ، تجربه ریاست ادارات ثبت اسناد بهشهر ، ساری .... را دررزومه خود دارد ...