آخرین عناوین

شنبه 30 بهمن 1400-9:39 کد خبر:89699

انتقاد نماینده شمالی ادوار نزدیک به لاریجانی !!

ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود

چهره نزدیک به لاریجانی در مجلس دهم  گفت: لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی و دولت روحانی در مجلس دهم  به تازگی گفته است: آقای لاریجانی و امثالهم، سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند؛ ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در منطقه که چه عرض کنم در دنیا، اول هستیم، می‌خواهم بدون حبّ و بغض حرف بزنم، برای اینها خرج شد، کشور هزینه کرد تا چنین شخصیتی درست شد؛ نباید اینها را به راحتی کنار بگذاریم.

دوم اینکه اینها کنارپذیر نیستند،شما آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد همچنین آقای باهنر هیچ کدام از این افراد نمی توانند، کنار بنشینند.

ژنتیک‌ این افراد طوری نیست که کنار بنشینند، باید از ظرفیت‌ آنها استفاده شود و کنار گذاشتن این شخصیت ها کار خبطی است، لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است.

گفتنی است، جعفرزاده ایمن آبادی که برای انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شد، پس از رد صلاحیت توسط نوبخت، رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه کشور به ریاست «سازمان نقشه برداری کشور» منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :