آخرین عناوین

شنبه 23 بهمن 1400-23:27 کد خبر:89568

استاندار مازندران هشدار داد:

آزادسازی حریم جنگل در مازندران کلید خورد/ هشدار به کوه خواران

استاندار مازندران گفت: به تمامی کسانی که در حریم جنگل به صورت غیرفانونی نفود کردند اخطار می‌دهیم عقب نشینی کنند، در غیر این صورت با آنان برخورد قاطع می‌کنیم و با کسی تعارف و شوخی نداریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، سید محمود حسینی پور با عنوان اینکه مبارزه با جنگل خواری، زمین خواری و کوه خواری از این هفته در استان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: فردی شایسته را برای انجام این مأموریت مهم انتخاب کردیم که به زودی شروع به کار خواهد کرد؛ چرا که جنگل و کوه در شمار انفال و متعلق به همه مردم است.

نماینده عالی دولت در مازندران، اظهار کرد: از این هفته با ورود به مراکز جنگل خواری و کوه خواری و زمین خواری با کسانی که به حرائم عمومی جنگل و منابع طبیعی نفوذ و دست اندازی کردند، برخورد می‌کنیم.

براساس این گزارش، حسینی پور گفت: به تمامی کسانی که در حریم جنگل به صورت غیرفانونی نفود کردند اخطار می‌دهیم عقب نشینی کنند و زیرساخت‌ها و امکانات خودشان را تخریب و جمع آوری کنند، در غیر این صورت با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم و در این راستا با کسی تعارف و شوخی نداریم.

حسینی پور افزود: همانند دریا در بحث جنگل هم ورود خواهیم کرد و پاکسازی جنگل‌ها و مبارزه با کوه خوارها برنامه جدی ماست، چرا که جنگل‌ها و کوه‌ها متعلق به همه مردم است.

استاندار، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، اصطلاح کوه خوار و جنگل خوار اصطلاح بدی برای این افراد است و این اماکن متعلق به همه مردم است و تاکید می‌کنم هرچه زودتر این اماکن را آزاد کنند.

وی تصریح کرد: در استان مازندران آزادسازی حریم ۶۰ متری ساحل آغاز شده و در مرحله اجرا قرار گرفته است که بزودی گزارشی کامل در این راستا ارائه می‌شود یکی از مهم‌ترین کارها بلافاصله پس از آزادسازی، زیباسازی است که به شهرداری‌ها دستور دادیم این مهم را با جدیت انجام دهند و در اختیار مردم برای بهره برداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: آزادسازی میزان باقی مانده حریم ۶۰ متری ساحل در دستور کار قرار دارد و بزودی این مناطق آزاد می‌شود و نمی‌گذاریم حتی یک وجب از ساحل اشغال بماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :