آخرین عناوین

پنجشنبه 21 بهمن 1400-22:49 کد خبر:89540

با حکم استاندار صورت گرفت:

انتصابی جدید در استانداری مازندران

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب  و طی مراسمی معارفه شد. ‎


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران،سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد. ‎

براساس این گزارش،در این مراسم، از تلاش های عزت الله هاشم زاده، در دوره مسئولیت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با اهداء لوح سپاس، تقدیر شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی، موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی از درگاه پروردگار خواستارم.

سیدمحمود حسینی پور

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :