آخرین عناوین

يکشنبه 26 دی 1400-12:26 کد خبر:89348

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان حوزه مسکن مهر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود باجدیت برخورد با متخلفان درحوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری درجلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان  اظهار کرد: پس از گزارش های رسیده  مبنی بر افزایش آمار سقط جنین در استان، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا به این موضوع ورود کرد تا با هم اندیشی وهم افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی وراهگشایی شود.

نماینده عالی دستگاه قضایی دراستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری وتاکید ایشان بر تحکیم وتعالی نهاد خانواده وابراز نگرانی ازکاهش موالید تصریح کرد: همه ما باید نسبت به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشیم شرایط اقتصادی، فرهنگی واشتغال مناسب فراهم شود به نحوی که انگیزه برای فرزند آوری تقویت شود همچنین اقدامات پیشگیرانه درخصوص سقط غیر قانونی وشناسایی مراکز غیر قانونی صورت گیرد وبا متخلفان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران دربخش دیگری ازسخنانش موضوع اعتیاد وجرائم موادمخدر را ازدیگر موضوعات جلسه ذکر کرد وگفت: حدود 70 درصد جرائم به صورت مستقیم وغیر مستقیم ناشی از مواد مخدر است  اگر این آسیب حل شود  بسیاری ازآسیب ها  کم می شوند.

وی افزود: حدود 60 نهاد ودستگاه دراین زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم دهیم و برای این بلای خانمان سوز چاره ای بیاندیشیم.

بررسی مشکلات مسکن مهر از دیگر موضوعات جلسه بود که اکبری دراین خصوص گفت: ضرورت دارد مسئولان استانی با تدبیر و هم اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود باجدیت برخورد با متخلفان درحوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :