آخرین عناوین

يکشنبه 19 دی 1400-9:1 کد خبر:89304

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

فرودگاه رامسر به برقراری مرز هوایی خارجی نزدیک تر شد

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مکاتبات برای برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر مرحله نهایی خود را طی می کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره پیگیری‌ها برای برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر، گفت: بر اساس آخرین بازدیدی که همکاران سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه رامسر داشتند تقریبا فرایند مکاتبات مرحله نهایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: امیدواریم در اسرع وقت با تایید نهایی سازمان هواپیمایی که به وزارت کشور و هیئت دولت ارسال هم خواهد شد بتوانیم شاهد صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر باشیم.

براساس این گزارش، وطن خواه درباره زیرساخت‌های لازم برای برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر، افزود:باند پروازی فرودگاه رامسر پارسال با طول بیشتر نسبت به باند قبلی به بهره برداری رسید و در حال حاضر هم امکان نشست و برخاست هواپیما‌هایی با بدنه متوسط فراهم است.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت:پروژه توسعه ترمینال فرودگاه رامسر هم با اعتبار حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است که امیدواریم تا قبل از هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :