آخرین عناوین

يکشنبه 12 دی 1400-11:36 کد خبر:89257

با حکم وزیر کشور صورت گرفت:

انتصاب معاون جدید عمرانی استاندار مازندران

با حکم وزیر کشور معاون جدید عمرانی استاندار مازندران معرفی و منصوب و حکم خود را از معاون وزیر کشور دریافت کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، با پیشنهاد سیدمحمودحسینی‌پور استاندار مازندران، در حکمی از سوی وزیر کشور، رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شد و حکم خود را از معاون وزیر کشور دریافت کرد.

رضا علیخانی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است که مدیریت کمیته ترابری تحرک مرکز مطالعات و پژوهش‌های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در کارنامه او مشاهده می‌شود.

علیخانی دکترای صنایع با گرایش مهندسی سیستم و تحقیق در عملیات دارد و سوابق مختلف فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه‌های عمرانی، لجستیک، حمل ونقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران داشته است.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین صاحب تألیفات متعدد اعم از کتب و مقالات علمی و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و بین المللی است و در دانشگاه نیز سابقه تدریس دارد.

عضویت در انجمن مهندسی حمل ونقل ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راه های کشور و انجمن لجستیک ایران در سوابق معاون جدید استاندار مازندران دیده می‌شود.

قرار است وی دوشنبه هفته آینده به عنوان معاون عمرانی استاندار مازندران معرفی شود.

براساس این گزارش، مهدی رازجویان ۱۵ اسفند ۱۳۹۷،‏ بر اساس حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر سابق کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :