آخرین عناوین

شنبه 17 مهر 1400-7:49 کد خبر:88921

رنگ و بوی امام رضایی مصلی ساری با حضور خادمیاران رضوی شهرستان ساری

مصلی ساری همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی رنگ و بوی امام رضایی گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر، مراسم شهادت ولی نعمت ایرانیان، امام رئوف با حضور پرشکوه خادمیاران رضوی شهرستان ساری و حضور ائمه جمعه بابلسر و فرح آباد در تاریخ ۱۵مهر ۱۴۰۰ در مصلی ساری برگزار گردید.

با قرائت آیاتی از کلام الله مجید مراسم آغاز شد و در ادامه یکی از شاعران به شعرخوانی در وسط امام رضا (ع) پرداخت.

براساس این گزارش، سیدعباس حسینی نژاد دبیر کانونهای شهرستان ساری در ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا(ع) که در مصلی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی(ع)  و امام رضا (ع)، و خیرمقدم خدمت خادمیاران و تمامی حاضرین در مراسم گفت: از خدا می خواهیم که توفیق دهد که راه ائمه را سرلوحه زندگی قرار دهیم تا بتوانیم برای رسیدن به صراط مستقیم موفق باشیم.

وی تصریح کرد: خادمیاران باید هوشیار باشند که برای رسیدن به راه خدا باید راه ائمه را پی گرفته و اخلاق ائمه را سرلوحه برای خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود قرار دهند.

حسینی نژاد در ادامه ضمن تشکر از فعالیت خامیاران در قسمتهای ۱۹گانه کانونها افزود: همانگونه که از اهداف خادمیاران ترویج فرهنگ رضوی و کمک به محرومین می باشد، خادمیاران ساروی از عید امسال تاکنون ۵میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به محرومین و نیازمندان کمک کردند.

در ادامه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به سخنرانی پرداخت و بیان کرد: هرکجا نام امام رضا(ع) باشد حتماً رحمت خدا نازل می شود و زمینه ی حوائج فراهم می شود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی به توفیقاتی که از زیارت امام رضا نصیب افراد می شود،اشاره کرد و گفت: خادمیاران باید نمادی از امام رضا باشند و به لباس خدمت ارزش دهند و بدانند هرکار زشتی که از دیگران سر بزند زشت است، اما از خادمیاران سر بزند زشت تر است و هرعمل خوبی که از دیگران سر بزند نیکوست و از خادمیاران سر بزند نیکوتر است.

امام جمعه بابلسر افزود: امام رضا (ع) فرموده، هرکس مرا زیارت کند،۱- زمانی که نامه اعمالش پخش می شود،۲- هنگام عبور از پل صراط و ۳- هنگامی که اعمال را بررسی و می سنجند، دستش میگیرم.

در ادامه مراسم با حضور یکی از مداحان اهل بیت پایان یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :