آخرین عناوین

چهارشنبه 7 مهر 1400-12:47 کد خبر:88903

در هفته اول مهرماه رخ داد:

اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری بابلسر در ماههای اول شورای ششم!!

همزمان با هفته اول مهرماه و به طور ناگهانی چهل نفر در شهرداری بابلسر به صورت فله ای اخراج شدند!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، همزمان با هفته اول مهرماه ، شبکه های اجتماعی مطالبه گر در بابلسر از اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری این شهر خبر دادند .

براساس این گزارش، اخراج این تعداد از کارکنان شهرداری ، درحالی است که شورای ششم هنوز دو ماه از فعالیتش نگذشته است .

گفته می شود برخی از این افراد با چراغ سبز شورا و تنها بدلیل معرفی از سوی اعضای شورای گذشته اخراج شده اند که امیدواریم با روشن شدن دلایل رسمی آن پشت پرده این اقدام ناصواب شفاف شود .

از سویی برخی از افراد اخراج شده دارای تجارب ارزشمندی در شهرداری بوده و اکنون شهرداری این شهر از خدمات تعدادی از نیروهای کاربلد خود محروم شده است .

به گزارش خزرتیترخبر، این افراد به بهانه پایان دوره قرارداد از سوی مدیران شهرداری اخراج شدند در حالی که طبق یک روال همیشگی در شهرداری های کشور و حتی شهرداری بابلسر قرارداد ها پس از ادوار مختلف تمدید و از توان نیروهای فعال و باتجربه همچنان بهره برده می شود.

به نظر می رسد اگر دخالت شورای ششم در اخراج این حجم از نیروها صحت داشته باشد ، اعضای این شورا را از هم اکنون باید مردود افکار عمومی دانست و این رویه غلط در شوراهای آینده نیز با نیروهایی که در دوره ششم جذب شوند ، ادامه خواهد داشت .

*یک نگاه

به گزارش خزرتیترخبر، یکی از کاربران با ارسال این مطلب نگاه خویش را درخصوص اخراج نیروهای شهرداری بابلسر چنین اعلام کرد :

علیرغم تاکید آیت الله رئیسی مبنی بر عدم تعدیل نیروی کار توسط بنگاه‌های دولتی و اقتصادی ، متاسفانه شاهد پروسه اخراج دسته جمعی پرسنل شرکتی در شهرداری بابلسر بودیم  زمان آن مربوط به زمان بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود!

در هفته اول مهر و بطور ناگهانی در شهرداری بابلسر از چندین نفر از نیروهای شرکتی که تا برج ۲سال ۱۴۰۱ قرارداد داشتند با اخذ امضا قرارداد را تا اول مهر محدود کرده و در تاریخ ۳۱ شهریور از ۶غروب تا ۱۱ شب به صورت تلفنی ابلاغ گردید که در محل کار حضور نیابند!

لازم به ذکر است در این مجموعه افرادی علیرغم داشتن سوابق خدمت چندین ساله به بهانه اتمام قرارداد سالانه اخراج شدند!

اتخاذ اینگونه تصمیمات انهم در دوران شیوع اپیدمی کرونا، آسیب دیدن منابع درآمدی مردم و تورم لجام گسیخته و گرانی اجناس موجب نگرانی خانواده ها برای تامین قوت لایموت و انباشت آسیب های اجتماعی خواهد شد.

اینگونه تصمیمات دقیقا در نقطه مقابل سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد ، آن هم در هفته دفاع مقدس و آن هم در شروع کار شورایی که با حمایت جریان انقلابی شهرستان پا به پارلمان شهری بابلسر گذاشتند!

انتظار می رود نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر باقرزاده ، امام جمعه مردمی و  محترم شهرستان حجه الاسلام قلی پور، استاندار محترم مازندران، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم شهرستان، نهادهای نظارتی و فرماندار محترم شهرستان، بویژه در هفته دفاع مقدس مانع از بیکار شدن نیروهای فعال شهرداری بابلسر شوند.

پیوست اول : درست یا غلط ایکاش وقتی داریم زمینه را برای حضور نیروهای خودمان ایجاد می کنیم زیبا نیست زندگی عده ای دیگر را تحت تاثیر قرار بدهیم ای کاش حواسمان به آخرتمان باشد.

پیوست دوم: از رسانه های بزرگ  و فعالین رسانه انتظار میرود همانطور که تا به حال با مطالبه گری در کنار مردم بودند از تضییع حقوق این افراد دفاع کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :