آخرین عناوین

چهارشنبه 31 شهريور 1400-19:36 کد خبر:88885

مدیر کل فرودگاههای استان مازندران خبر داد:

۱۶ پرواز برای انتقال زائران اربعین مازندرانی به نجف

مدیر کل فرودگاههای استان مازندران  گفت:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی ۳۱ شهریورماه تا چهارم مهرماه تعداد ۱۶ پرواز حدود هزار و ۱۰۰ زائر حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به کشور عراق منتقل می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران ، سعدالله وطنخواه ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی ۳۱ شهریورماه تا چهارم مهرماه تعداد ۱۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – نجف و بالعکس حدود هزار و ۱۰۰ زائر حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به کشور عراق منتقل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای برگشت نیزبه تعداد هشت پرواز در بازه زمانی ۵ تا هشتم مهر ماه برنامه ریزی شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های بومی وظیفه نقل و انتقال زائرین را متعهد شده‌اند، لذا چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پروازها در مسیر ساری – نجف و بالعکس را دارد.

براساس این گزارش، وطن خواه اظهار داشت: در طول مدت سفر مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین (ع)، با راه اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه ساری و پذیرایی از زائرین، شور و حال سفرهای پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد کرد.

وطن خواه همچنین اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائران باید دو دوز واکسن زده و تائیدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند، همچنین تائیدیه تست منفی PCR و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر است و کسانی که مدارک فوق الذکر را در هنگام سفر در فرودگاه به همراه نداشته باشند از مسافرت آنان ممانعت خواهد شد.

وی گفت: اولین گروه از زائران حرم حسینی امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه ساری عازم نجف اشرف می‌شوند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :