آخرین عناوین

چهارشنبه 3 شهريور 1400-8:22 کد خبر:88772

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

آمادگی برای بازگشایی مدارس با هر سناریویی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بر آمادگی همه جانبه در خصوص بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ با هر سناریویی تاکید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، علی دهقان در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش مازندران که با موضوع پروژه مهر و حضور مجازی شورای معاونین شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد، گفت: برای بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ با هر سناریویی و تحت هر شرایطی به صورت حضوری، تلفیقی، غیر حضوری و یا هر شکل دیگری که مسئولین امر و ستاد کرونا تصمیم بگیرند، آماده ایم.

براساس این گزارش، دهقان شعار "مهر شاداب، سلامت روان، ارتقای یادگیری" را یک شعار برای تزیین ندانسته و افزود: پس از ۱۹ تا ۲۰ ماه دوری دانش‌آموزان از مدارس سلامت روانی دانش آموزان آسیب دیده و باید به ترمیم آن بپردازیم.

دهقان گفت: بدون شک یادگیری‌های از دست رفته داریم و اگر جبران نشود طبیعتا سال‌های متمادی همراه با دانش آموزان خواهد بود و لطمات جبران ناپذیری را به بدنه آموزش و پرورش وارد خواهد کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران یکی از بحث‌های کلیدی دستگاه تعلیم و تربیت را عدالت آموزشی برشمرده و افزود: باید به تمام دانش آموزان بازمانده از تحصیل و همان درصد کمی که به هر دلیلی از ادامه تحصیل باز ماندند توجه کافی را داشته باشیم و هیچ دانش‌آموزی نباید تحت هیچ عنوانی از آموزش باز بماند.

دهقان از مدیران ادارات شهرستان‌ها و مناطق خواست تا در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به هیچ عنوان دست به انتخاب‌های غیر حرفه‌ای نزنند و شایسته سالاری را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: مسئله آموزش خانواده که شرکای اصلی آموزش و پرورش و ناظر آموزش‌ها هستند، برای ما بسیار مهم است چرا که این خانواده‌ها درگیر آموزش و نظارت فرزندان شده‌اند و باید آموزش خانواده‌ها را در دستور کار داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری باشد و چه به شکل مجازی، پروژه مهر همچون سال‌های گذشته مهمترین برنامه بازگشایی مدارس بوده و از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :