آخرین عناوین

دوشنبه 1 شهريور 1400-14:18 کد خبر:88760

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت نام ۹۴ درصد دانش‌آموزان پایه اول مازندران در سامانه سیدا

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام ۹۴ درصد دانش‌آموزان پایه اول استان در سامانه سیدا خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام حدود ۹۴ درصد از دانش‌آموزان پایه اول استان در سامانه سیدا خبر داده و گفت: ۸۷ درصد دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم و ۴۲ درصد دانش‌آموزان ورودی پایه دهم نیز از طریق سامانه سیدا کار ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی، افزود: از اولیای محترم دانش‌آموزان ورودی پایه دهم انتظار می‌رود تا از فرصت باقیمانده استفاده کرده و زودتر نسبت به تعیین تکلیف ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با اتباع خارجی، گفت: ۵۰ درصد از اتباع خارجی تاکنون امور ثبت نام خود را انجام دادند و انتظار می‌رود تا افراد باقیمانده نیز با ارائه مدارک خود به مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری ارائه و دریافت مجوز لازم به مدارس مراجعه و ثبت نام فرندان خود را انجام دهند.

سعدی پور با اشاره به سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ورودی پایه اول، افزود: سنجش بیش از ۶۵ درصد از این نوآموزان انجام شده و بقیه نیز کار نوبت گیری آن‌ها انجام شده و در حال سنجش می‌باشند.

وی ثبت نام در مدارس خاص از جمله مدارس شاهد و امور ایثارگران را تابع مقررات خاص خود دانسته و گفت: ثبت نام در این مدارس براساس سهمیه و امتیازات مدنظر انجام می‌شود که در جریان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه، افزود: اولیام محترم این دسته از داوطلبان نگران نباشند چراکه برای ثبت نام نیازی به حضور در مدارس و یا سامانه نمی‌باشد و ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه از طریق سیستم و به صورت خودکار انجام خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :