آخرین عناوین

دوشنبه 4 مرداد 1400-11:55 کد خبر:88596

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

خلف وعده شهردار ساری برای بهره‌برداری جایگاه سی‌ان‌جی

شهردار ساری در حالی زمان بهره‌برداری مجدد جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری ساری را حدود 18 تیر اعلام کرد که مردم در سومین روز مرداد صف طولانی را تجربه می‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در تاریخ سوم تیرماه سال جاری موضوع تاخیر در زمان بهره‌برداری جایگاه سی‌ان‌جی را به اطلاع جواد طالبی شهردار ساری اطلاع دادیم.

طالبی با تشریح اقدامات انجام شده درباره روند بهره برداری از این جایگاه اعلام کرد که از روز دوم تیرماه به مدت ۱۰ روز دیگر این جایگاه آماده بهره‌برداری می‌شود.

براساس این گزارش، با توجه به خلف وعده چندین باره شهرداران ساری با جواد طالبی شهردار فعلی ساری زمان بهره‌برداری این مجموعه را ۱۵ روز آینده اعلام کرد.

از سوم تیرماه تا ۱۵ روزی که با جواد طالبی شهردار ساری وعده داد یعنی۲۷ روز در تیر ماه گذشت و خبری از بهره‌برداری مجدد این مجموعه نیست.

این گزارش در حالی تکمیل می‌شود که در چهارمین روز مردادماه قرار داریم و مردم در صف‌های طولانی حاشیه ترمینال دولت باید حدود ۴۵ دقیقه بعضا تا یک ساعت در انتظار صف گاز سی ان جی قرار بگیرند.

در ابتدا ایرادات فنی دلیل تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری ساری مطرح شده بود پس از چند وقت بحث قرار داد با پیمانکار مطرح شده و در حال حاضر هم موضوع اتمام قرار داد پیمانکار فعلی مورد گفت‌وگو است.

مهمتر از ترافیک سنگینی که در انتهای خیابان معلم، مشکلاتی که برای کسبه منطقه به واسطه همین ترافیک ایجاد می‌شود و حضور طولانی مدت رانندگان تاکسی و سایر مردم در صف سی‌ان‌جی بگذریم نمی‌توان نسبت به احساس بی‌پناهی مردم و کم توجه مدیران و متولیان امر به آنها بی‌تفاوت بود.

مسئولان هنگام نشستن روی صندلی مدیریتی از هر دری برای مردم داری صحبت می‌کنند اما وقتی پای عمل و رسیدگی به امور مردم به میان آمد هزاران دلیل برای کم کاری‌های خودشان مطرح می‌کنند.

براساس این گزارش، هر دلایلی که از جانب شهرداری ساری درباره بهره‌برداری مجدد جایگاه سی‌ان‌جی ساری مطرح شود از نظر مردم و افکار عمومی توجیه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :