آخرین عناوین

يکشنبه 27 تير 1400-8:14 کد خبر:88555

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کارمند اخراجی مخابرات مازندران سردسته سارقان تجهیزات مخابراتی شد

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات سایت‌های مخابراتی خبر داد که یک کارمند اخراجی شرکت مخابرات و سردسته یک باند بوده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، مرتضی میرزایی اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از دکل و سایت های اپراتور همراه اول و ایرانسل در مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به نوع و شیوه سرقت و پراکندگی محل وقوع جرم به این نتیجه رسیدند که احتمالا ارتکاب جرم به صورت باندی و یا از سوی سارق حرفه ای صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس آگاهی برای شناسایی سارق یا سارقان،افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار پلیسی سرانجام رد یک سارق حرفه ای کابل و تجهیزات مخابراتی را در یکی از مناطق روستایی شهرستان ساری زدند که از کارکنان اخراجی شرکت مخابرات بود.

میرزایی گفت : ماموران با هماهنگی قضائی و اقدامات ویژه پلیسی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و وی را حین سرقت از یکی از سایت های اپراتور همراه اول در شهرستان نکا دستگیر کردند.

وی افزود : متهم که پس از سرقت تجهیزات مخابراتی اعم از باتری، سیم مسی و متعلقات سایت های اپراتور های تلفن همراه در سطح استان مازندران و شهرستان های استان گلستان، اموال مسروقه را به یک مالخر ضایعاتی به فروش می رسانده، در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به ۱۰۰ فقره سرقت از سایت های همراه اول اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری مالخر دراین پرونده نیز خبر داد و افزود: در بازرسی از مغازه ضایعاتی این فرد مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :