آخرین عناوین

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400-7:57 کد خبر:88253

جدیدترین آمار کرونایی در مازندران:

اضافه شدن ۱۱۳ مورد جدید کرونایی در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اضافه شدن ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان به ۵۶۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۴۰ بدحال هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، براساس رنگ‌بندی کرونایی نیز استان مازندران در شرایط زرد و نارنجی کرونایی قرار دارد که ضرورت دارد با توجه به شرایط حساس و شکننده این استان مسائل و پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته جدی گرفته شود.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۰۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۴۳۶ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۳ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۲۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۶۷ نفر رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :