آخرین عناوین

جمعه 19 دی 1399-13:16 کد خبر:87466

در دیدار نماینده ولی فقیه با سرپرست جدید شهرداری ساری مطرح شد:

بیت المال را حفظ کنید و برداشت غلط نداشته باشید

نماینده ولی فقیه گفت: سعی کنید استقلال در کار داشته باشید ، بیت المال را حفظ کنید، سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت المال نداشته باشید.


به گزارش خزرتیترخبر،آیت الله محمدباقر لائینی پیش ازظهر جمعه در دیدار سرپرست جدید شهرداری ساری با اشاره به آسیب‌های حوزه شهرداری از سرپرست جدید خواست تا به این آسیب‌ها وارد نشود و از مسائل اخیر ایجاد شده در شهرداری و شورای ساری درس گیرد و گفت: باید اصلاح لازم را در امور انجام دهید.

وی با تاکید براینکه یکی از مواردی که انسان‌ها را به خطا و اشتباه می‌برد، سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا دانست و گفت: به جناح‌ها کار نداشته باشید زیرا باید شهر را نگهداری کنید از این‌رو ملاحظات سیاسی، سلایق سیاسی و احزاب سیاسی را اجازه ظهور و بروز ندهید.

وی با اظهار اینکه سعی کنید استقلال در کار داشته باشید و آنچه مصلحت است آن را انجام دهید خواستار بهره گیری از مشاوران عاقل و مصلحت اندیش شد وافزود: بیت المال را حفظ کنید و از حیف و میل آن جلوگیری شود و برداشت غلط از بیت المال نداشته باشید.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه باید حمایت همه گروه‌ها و اصناف و اقشار را جلب کنید و آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، تصریح کرد: اگر درگیر منازعات باشیم کار پیش نخواهد رفت‌.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه باید عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید و در عوض به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می کنند بها دهید و از آنها استقبال کنید، افزود: خوشبختانه آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع ۸ شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد شوید و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :