آخرین عناوین

چهارشنبه 23 مهر 1399-8:42 کد خبر:84967

مازندران در تب و تاب روزهای قرمز کرونایی

این روزها استان مازندران در وضعیت پر تب و تابی است و درشبانه‌روز گذشته تعداد مبتلایان جدید ویروس کرونا در مازندران باز هم 3 رقمی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، هشتمین ماه از شیوع کرونا با نگرانی از اوج‌گیری ویروس و همچنین نگرانی از پیک سوم کرونا و دردسرهای قرمز کرونایی همراه است.

در کنار تداوم روزهای قرمز کرونایی، افزایش سیر و سفرها و البته مهم‌تر از همه خستگی و فشار مضاعف کادر درمان از نگرانی‌های این روزها در استان مازندران است.

این روزها استان مازندران در وضعیت پر تب و تابی است که لازم است همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره ویروس کمک کنیم.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۷۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون۴۲۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۴ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۹ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۵بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۰۶ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۵۵۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :