آخرین عناوین

يکشنبه 20 مهر 1399-11:0 کد خبر:83953

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان درمجلس اعلام کرد:

ایجاد محدودیت‌ کرونایی نیازمند افزایش اختیارات استانی / پیگیری مطالبات کادر درمان

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص مسدودسازی مسیر استان‌‌ها برای کنترل شیوع کرونا گفت:مسدودسازی و ایجاد محدودیت راه‌ها نیازمند افزایش اختیارات استانی، توسط مسئولان کشور است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی‌اصغر باقرزاده با اشاره به اینکه حضور مسئولان کشوری در بابلسر را بُعد نظارتی و بازدید میدانی برای توسعه بیشتر شهرستان و استان عنوان کرد و افزود: برخی‌ها انتظار دارند مسئولان کشوری با همراه داشتن چند میلیارد پول از مشکلات عمرانی و بهداشتی نقاط مختلف شهرستان گره‌گشایی کنند که این دیدگاه نادرست است.

وی افزود: حضور میدانی مسئولان کشوری موجب آشنایی با معضلات منطقه و شناخت بیشتر مشکلات استان می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص مسدودسازی مسیر استان‌‌ها برای کنترل شیوع کرونا گفت: مسدودسازی و ایجاد محدودیت راه‌های مازندران نیازمند افزایش اختیارات استانی، توسط مسئولان کشور است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با اشاره به پیگیری مطالبات کادر درمان گفت: در بررسی‌هایی که از شرایط بیمارستان‌ها داشتیم مطلع شدیم مدیران شرکتی از پرستاران بخش کرونا حقوق بیشتری دریافت می‌کنند در حالی که حتی باید بین پرستاران بخش کرونایی و بخش‌های دیگر هم تفاوت قائل شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :