آخرین عناوین

سه شنبه 15 مهر 1399-14:12 کد خبر:83923

درخواست نمایندگان مازندرانی از رئیس جمهور!

از ورود مسافران به مازندران جلوگیری کنید

اعضای مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات پایانی هفته جاری شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، اعضای مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان خواستار جلوگیری از ورود مسافران به مازندران در تعطیلات پایانی هفته جاری شدند، متن نامه مذکور به شرح زیر است؛

همانطوری که مستحضرید استان مازندران به‌واسطه بهره‌مندی از مواهب طبیعی و خدادادی همواره به‌عنوان مقصد گردشگری مطمح نظر مسافران و علاقمندان است و در تعطیلات هفتگی نیز خیل عظیمی از مسافران عازم این استان می‌شوند.

با عنایت به اهمیت شرایط موجود در اثر شیوع ویروس کرونا و در پیش بودن موج سوم این ویروس مرگبار که به اعتقاد متخصصان و مدافعان عرصه سلامت در فصل پاییز نگرانی‌ها را تشدید کرده است.

تقاضا دارد با توجه به تعطیلات پیش رو در اربعین حسینی که تقاصای سفر به مازندران افزایش و به‌علت فقدان زیرساخت‌های لازم مشکلات بهداشتی درمانی ناشی از انتشار ویروس کرونا در سطح این استان شدت می‌یابد  دستور فرمایید با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به جلوگیری از ورود مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری اقدام مقتضی به‌عمل آید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :