آخرین عناوین

شنبه 26 ارديبهشت 1394-6:25 کد خبر:8265

مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری خبر داد:

اهداف جشنواره بهار نارنج فراتر از یک جشنواره معمولی است

مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری گفت:اهداف و برنامه های برگزاری جشنواره بهار نارنج در ساری فراتر از یک جشنواره معمولی می باشد.


به گزارش خزرخبر، عباس رجبی افزود:آموزش و ارتقاء فرهنگ شهروندی در حفظ و گسترش فضای سبز شهری،تبیین نقش و جایگاه مهم درختان و فضای سبز در زندگی شهروندان «سلامت روانی، اجتماعی و اقتصادي» از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی با بیان اینکه حفظ زیبایی منظر شهری،گسترش و تبیین نقش درختان و فضای سبز شهری در جذب گردشگر و صنعت گردشگری از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بهار نارنج در ساری می باشد اظهار داشت:تفهیم جایگاه درختان نارنج در معرفي فرآورده هاي جانبي «غذايي، دارويي و صنعتي»  و کسب درآمدهای پایدار و اشتغال زایی در اقتصاد استان،حفظ و گسترش آداب و رسوم بومی نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشند که امیدواریم محقق شوند.

رجبی در ادامه با تشریح دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد:پیوند بین مراکز علمی و دانشگاهی، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، صنعت گران، مصرف کنندگان و...،چالش هاي موجود در فضاي سبز و راهكارهايي جهت حفظ و توسعه آن واجراي برنامه هايي در قالب مديريت زمان و مكان در احداث و نگهداري فضاي سبز نیز از اهداف و برنامه های این جشنواره می باشد.

وی همچنین افزود:امیدواریم مردم عزیز مازندرانی و به خصوص ساروی با حفاظت و نگهداری از درختان بهار نارنج در سطح شهر،نسبت به استفاده بهینه از این نعمت های خدادادی همکاری های لازم را داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :