آخرین عناوین

چهارشنبه 5 شهريور 1399-21:54 کد خبر:82630

در چهارمین روز هفته دولت صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه آبرسانی به کوهی خیل جویبار

پروژه آبرسانی به شهر کوهی خیل با هدف افزایش توان تامین به منظور مقابله با کمبود آب در شهر کوهی خیل و بخش گیل خواران ، اصلاح خط انتقال آبرسانی به شورکا و تامین آب شهرک صنعتی مشک آباد انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران، در آئین افتتاحیه پروژه آبرسانی به کوهی خیل جویبار مجید عبدالهی مدیرعامل شرکت آبفای ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدا..الحسین اظهار داشت: پروژه آبرسانی به شهر کوهی خیل با هدف افزایش توان تامین به منظور مقابله با کمبود آب در شهر کوهی خیل و بخش گیل خواران ، اصلاح خط انتقال آبرسانی به شورکا و تامین آب شهرک صنعتی مشک آباد انجام شد.

وی افزود: برای بهره برداری از این پروژه خط انتقالی به طول 9000 متر به قطر 250 میلیمتر با صرف اعتباری بالغ بر 55000 میلیون ریال اجراء شد و 3000 خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

گفتنی است کلنگ آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای خورشید کلاء شهرستان گلوگاه نیز در چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب و جمعی از مردم و مسئولین محلی به زمین زده شد.

در این مراسم محمودی اعتبار پیش بینی شده برای پروژه روستای خورشید کلاء را بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای به بهره برداری رساندن این پروژه اجرای 2.5 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال با قطر 125 میلیمتر، احداث یک باب مخزن بتنی به حجم 500 متر مکعب ، برق رسانی و تجهیز چاه به همراه احداث دو باب اتاقک چاه و کلرزنی پیش بینی شده است که با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از آن 600 خانوار از مزایای این پروژه بهره مند خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :