آخرین عناوین

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-19:3 کد خبر:8254

پیام جمال باقری عضو شورای شهر ساری به جشنواره بهار نارنج:

لياقت شهروندان ساروي زندگي شاد شهروندي مي باشد

به عمل ثابت نموديم كه لياقت شهروندان ساروي زندگي شاد شهروندي مي باشد.


خزرخبر:شوراي چهارم و مديريت شهري بر آمده از آن از همان روز هاي نخست فعاليت خود بر آن بوده اند تا نشاط و تحول جديد را به روح شهر خود بدمند  و آن مهم ميسر نيست جز با همراهي و همدلي شهروندان فهيم ساروي .

ساري را مثابه يك موجود زنده مي بينيم كه اگر چه جسم آن از يك تب كهنه عدم پيشرفت رنج مي برد اما پيش از آنكه به درمان تك تك درد هاي نهفته درون آن بپردازيم ، شايد همزمان با درك اين بحران بر آن بوده ايم كه روحيه اي تازه و نو بر آن بدميم .

طرفه آنكه به تدبير شهرداري جوان و پويا ، پروژه هاي عمراني مثل پارك ملل كه ظرف مدت 10 روز به ثمر نشست به همراه جشن هاي ملي و مذهبي و نگاه ويژه اي كه به مسائل اجتماعي ( نمود عيني آن سرا هاي تداوم ) داشتيم و از سوئي ديدي ژرف به هنر اين ديار و استفاده از توان هنرمندان ساروي در بزنگاه هايي چون مراسم سكوت شب هاي رمضان ، به عمل ثابت نموديم كه لياقت شهروندان ساروي زندگي شاد شهروندي مي باشد.

و اينك مفتخريم كه جشنواره بهار نارنج ساري را برگزار مي نماييم  كه فرصتي است تا آيين هاي بومي خويش را پاس نهيم و سنت هاي زيبائي را كه به نشاط ما مي انجامد و در آن سلامت جسم و روح را توامان حاصل مينمايد ارج نهيم و به ان اهتمام ورزم .

 

 

جمال باقري

نماینده شوراي اسلامي شهر ساري

در شورای سازمان پارک ها و فضای سبز

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :