آخرین عناوین

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-16:3 کد خبر:8253

پیام شهردار ساری به جشنواره بهار نارنج:

فرهنگ غني و ديرينه ساري پشتوانه ايست براي مردم

آرزوي من اين است كه روزي عطر خوش بهار نارنج در ارديبهشتي ترين روز هاي ساري، مسافران و گردشگران بازديد كننده از حله هايش را سرخوش نمايد.


خزرخبر:بار ديگر و طبق قرارموكد خويش هر بار و به هر بهانه اي ، مديريت شهري شادي و شكرانه خويش را با شهروندان به تقسيم مي نشيند .

اين بار به ياد آور سنت هاي بومي و محلي و آنچه كه در بطن هويت ما قرارمي گيرد ، جشنواره بهار نارنج را به همت شوراي شهر و سازمان پارك ها و فضاي سبز برگزار مي نمائيم.

ساري اين تفرجگاه خوبان ايران بار ديگر شاهد اتفاقي نيك مي باشد تا با پيوند سنت و مدرنيته دوران گذار خود رو به سوي تعالي و پيشرفت را طي نمايد،اميد آنكه ساري به همان جايي برسد كه لياقت ساروي ها ست.

از ابتداي تلاشم در عرصه مديريت شهري و در تمام فعاليت هاي جاري ، فرهنگ را هم سنگ عمران دانسته ام ،چه آنكه بر اين اعتقادم كه فرهنگ غني و ديرينه ساري پشتوانه ايست براي مردم آن كه مي توانند به اتكاي آن و با كوشش و جهد خود تمامي پله هاي ترقي را بپيمايند .

درودم نثار ساري و مردمان خوب و زمان شناسش ، آرزوي من اين است كه روزي عطر خوش بهار نارنج در ارديبهشتي ترين روز هاي ساري، مسافران و گردشگران بازديد كننده از حله هايش را سرخوش نمايد.

آن وقت من و شهروندان ساروي با افتخار مي گوئيم ساري قطب گردشگري ايران است.

 مهدي عبوري

شهردار پايتخت بهارنارنج ايران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :