آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1399-23:2 کد خبر:81590

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران خبر داد:

بازگشت ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران گفت: چهار هکتار اراضی زراعی و باغی درشهرستان ساری، آزادسازی و به چرخه کشاورزی بازگشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمد کریمی از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه خبرداد و اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 12 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل (دیوارکشی، بنای نیمه کاره) با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان تخریب شد.

وی افزود: با انجام این عملیات قلع و قمع، در منطقه اوجا محله، چهار هکتاراز اراضی مرغوب کشاورزی منطقه آزادسازی شد. روند برخورد با متخلفان با همکاری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر سازمان‌های مرتبط ادامه دارد، که در روزهای آینده، شاهد برخورد با این‌گونه موارد در تمامی نقاط این شهرستان خواهیم بود.

دادستان مرکز مازندران هشدارداد: با سودجویانی که اراضی کشاورزی را با هدف کسب درآمد بیشتر، دیوار کشی یا به باغ ویلا تبدیل می‌کنند مماشات نداریم وبا جدیت پیگیر حفظ اراضی مرغوب کشاورزی هستیم ومعتقدیم  این عمل غیرقانونی، اراضی حاصل خیز شهرستان را نابود می‌کند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :