آخرین عناوین

پنجشنبه 16 مرداد 1399-16:25 کد خبر:81545

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

تجهیزات بیمارستانی مازندران برای مقابله با کرونا در حال تکمیل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نیازهای بیمارستان های استان مشخص و اولویت بندی شده و در حال تکمیل تجهیزات مقابله با کرونا هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های بابلسر و فریدونکنار ضمن تقدیر از کادر درمان بیان داشت: در موج اول جزو اولین استان‌ها بودیم و با کمترین عارضه و کوتاه‌ترین زمان از موج اول گذر کردیم در موج دوم به تناسب دیرتر از استان‌های دیگر درگیر شدیم و درگیر آن هستیم.

وی موسوی با اشاره به کاهشی بودن مبتلایان در استان بیان داشت: کاهش مبتلایان نیازمند همدلی میان مردم استان است و روندی را پیاده می‌کنیم تا مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأثیر این روند را ببینند.

موسوی با بیان اینکه تمامی کمبودهای بیمارستان‌های درگیر بیماری بررسی شده است، تصریح کرد: نیازهای بیمارستانها مشخص و اولویت بندی شده است و بر اساس آن در حال تکمیل تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

وی بیان کرد: تصمیم جامعی برای بابلسر گرفته شود چون در بابلسر موازی کاری میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی بابل وجود دارد و این موضوع موجب عدم نتیجه‌گیری می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :