آخرین عناوین

جمعه 10 مرداد 1399-9:51 کد خبر:81506

نماینده سه دوره مردم آمل درمجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

تلاش‌های کادر درمان در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

نماینده سه دوره مردم آمل درمجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات کادر درمانی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا قابل تقدیر و شایسته تحسین است.


به گزارش خزرتیترخبر ، یوسفیان ملا نماینده سابق مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره تجهیزات بیمارستانی شهرستان آمل گفت: در سال ۶۲ با توجه به ضرورت‌های موجود در شهرستان آمل، عملیات ساخت بیمارستان امام (ره) آغاز شد، ولی تا سال ۸۲ این بیمارستان با درصد پیشرفت اندکی رها شده باقی مانده بود تا اینکه بعد از ورود من به مجلس، مکاتبات و پیگیری‌های زیادی را برای ساخت و تکمیل این بیمارستان انجام شد و در نهایت در مدت زمانی حدود ۲ تا ۳ سال بیمارستان تکمیل و تجهیز شد.

وی در ادامه افزود: آمبولانس هوایی به عنوان یکی از نیاز‌ها و ضرورت‌های مردم منطقه نیز در دوره نمایندگی من ایجاد شد.

نماینده سابق آمل در خانه ملت در ادامه به بحث حاد شدن وضعیت این شهرستان در ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرده و تاکید کرد: اکنون که بحث کرونا در شهرستان بسیار حاد شده است این بیمارستان‌ها نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتری برای مقابله با این ویروس هستند، هر چند که وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا قبل از خرداد ماه که دوره نمایندگی بنده بود، با تعامل و همراهی و همکاری بسیار خوب و قابل تقدیرشان تجهیزات بسیار خوبی در اختیار بیمارستان‌های شهرستان آمل قرار داده بودند.

وی افزود: این تجهیزات مثل تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستان‌های آمل، توسعه اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور و خرید سی تی اسکن برای این بیمارستان، تامین ونتی لاتور‌ها و دستگاه‌های کمک تنفسی .. بود.

یوسفیان ملا گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که مسافرت‌های بی رویه به شهرستان آمل و تردد بیش از حد خودرو‌های باری به این شهرستان که قطب تولید منطقه محسوب می‌شود، باعث شده تا درصد مبتلایان به بیماری کرونا افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: البته دانشگاه علوم پزشکی مازندران و وزارت بهداشت در حد وسع و توان خودشان تلاش کردند نیازمندی‌های مردم منطقه را تامین تامین کنند، اما به لحاظ اینکه در شرایط کنونی نقاط بسیار زیادی از کشور نیازمند چنین تجهیزاتی هستند، امکان ارسال هر نوع تجهیزات درخواستی، تنها برای شهرستان آمل وجود ندارد، ولی اقدامات کادر درمانی قابل تقدیر و شایسته تحسین است.

به نظر می‌رسد با توجه به ادامه روند افزایشی مبتلایان به کرونا در شهرستان آمل ظرفیت و تجهیزات مراکز درمانی این شهرستان متناسب با میزان مراجعه مبتلایان نیست لذا مردم آمل از نماینده جدید این شهرستان که حدود ۴۵ روز از عمر کاریش می‌گذرد انتظار دارند تا در کنار حمایت از برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، توصیه‌های لازم به مسئولین و مردم در جهت رعایت مسائل بهداشتی را ارائه دهد و موجب کمک به ارتقاء سلامت در این شهرستان گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :