آخرین عناوین

دوشنبه 30 تير 1399-12:38 کد خبر:81462

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

لغو تمامی فعالیت‌های ورزشی مازندران/ شناگاه‌های ساحلی تعطیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان گفت: تمامی فعالیت‌های ورزشی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به مصوبات سی‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای قرارگاه زیستی استان اظهار کرد: به‌دلیل وضعیت قرمز استان در شیوع کرونا به ناچار باری دیگر همه فعالیت‌های ورزشی به‌غیر از مسابقات رسمی فوتبال تعطیل اعلام می‌شود.

وی اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با متخلفانی که اقدام به بازگشایی اماکن ورزشی کنند و به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا بی‌توجهی کنند شدیداً برخورد خواهد شد و قطعاً نسبت به پلمب چنین اماکن ورزشی اقدام خواهد شد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه سواحل پر تراکم یکی از محل‌های خطرناک شیوع کرونا محسوب می‌شود، گفت: طبق تصمیات جدید اتخاذ شده همه شناگاه‌های ساحلی استان مازندران نیز تعطیل شده است.

وی برنامه‌ریزی برای عدم حضور کارکنان با شرایط خاص را یکی دیگر از مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام و تاکید کرد: تمامی جلسات ادارات و تشکیلات تابعه تا عادی شدن وضعیت به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار و جلساتی که نیاز به حضور افراد باشد باید با رعایت سقف مجاز حضور و پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :