آخرین عناوین

چهارشنبه 25 تير 1399-16:18 کد خبر:81446

خبرگزاری فارس گزارش می دهد:

درد دل‌های ناجی نفس‌های به شماره افتاده/ کادر درمان را خسته و ناتوان‌ نکنید

قرار بر این بود که کرونا را شکست دهیم، خواهش می‌کنم کادر درمان را خسته و ناتوان‌تر از این که هستند نکنید، از اسفند ماه تا به حال برای نجات نفس های بیماران مبتلا به کرونا، نفس‌های خودم به شماره افتاد.


خزرتیترخبر: این روزها که وضعیت قرمز کرونا در استان ما سرخط اخبار است، روزانه شاهد مبتلا شدن تعداد جدیدی از افراد و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس منحوس هستیم، در این میان ابتلای کادر درمانی، مورد توجه بوده و دل هر کسی را به درد می‌اورد، در ادامه صحبت‌های یکی از پرستاران بابلی مبتلا به کرونا را باهم می‌خوانیم؛

 یکی از پرستاران بابلی؛ خانم قاسمی است، که در بخش آی‌سی‌یو داخلی بیمارستان روحانی بابل، در لباس مقدس پرستاری مشغول خدمت بر بالین بیماران کرونایی بود،  متأسفانه در حین خدمت به بیماری کرونا مبتلا شد، در این باره می‌گوید: از همشهریان عزیز عاجزانه تقاضا دارم فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی یادآور می‌شود: قرار بر این بود که کرونا را شکست دهیم، خواهش می‌کنم کادر درمان را خسته و ناتوان‌تر از این که هستند نکنید، از اسفند ماه تا بحال برای نجات نفس های بیماران مبتلا به کرونا، نفس‌های خودم به شماره افتاد.

قاسمی ابراز می‌کند: من هم دختر کوچکی دارم ۱۵ روزه ندیدمش و خیلی دلتنگش هستم، دعایم کنید.

به گزارش خزرتیترخبر: خانم قاسمی پرستار بخش آی‌سی‌یو داخلی بیمارستان روحانی بابل بدلیل ابتلا به کرونا در همین بخش به‌مدت ۱۵ روز بستری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :