آخرین عناوین

چهارشنبه 18 تير 1399-11:50 کد خبر:81404

معاون علوم پزشکی مازندران خبر داد:

۴۳۰ نیرو قرارداد موقت در دوره کرونا فعال بودند/ جذب ۵۰ پرستار

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۳۰ نیروی درمانی و پرستار در قالب قراردادهای موقت در دوره اول کرونا خدمات دهی و فعالیت کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد پنبه چی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران  درباره وضعیت نیروهای درمانی ۸۵ روزه افزود: این نیروهای موسوم به قرارداد ۸۵ روزه که شامل پرستاران، نیروهای خدماتی و پشتیبانی نیز می‌شود، در قالب شرکت‌های تأمین نیرو جذب شدند و بسیاری از آنها ثبت نام کرده بودند.

وی با اظهار اینکه طبق ضوابط اجرایی بودجه، ابلاغات قانونی در بکار گیری و جذب نیروها با مانع قانونی مواجه هستیم و باید با اخذ مجوز صورت گیرد زیرا در غیر این صورت دخل و تصرف در اموال محسوب می‌شود، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به پرداخت حقوق و مزایا طبق قانون اقدام کرده است و تاکنون ۱۸ میلیارد تومان تشویقی نیز طی دو مرحله به نیروهای درمانی رسمی، پیمانی و قراردادی پرداخت شده است.

پنبه چی درباره جذب نیروهای قراردادی ۸۵ روزه گفت: این نیروها در اولویت جذب براساس مجوزهای ارائه شده قرار دارند و سال گذشته دو آزمون برای جذب نیروهای پیمانی و قراردادی داشتیم و بیش از ۶۰۰ نفر به کادر درمانی افزوده شدند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآوری شد: بخشی از افرادی که در قالب آزمون جذب شدند نیروهایی بودند که درقرارداد موقت نیز حضور داشند و از محل ظرفیت‌های خالی، ۵۰ نفر از نیروهای پرستاری در اولویت جذب قرار گرفتند و مابقی پرستاران نیز در مراحل بعدی و طبق اولویت جذب می‌شوند.

وی با اظهار اینکه ۴۳۰ نیروی پرستاری، پشتیبانی و خدماتی در قالب قرارداد موقت در ایام کرونا همکاری داشتند، افزود: از این تعداد ۱۳۰ نفر پرستار بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :