آخرین عناوین

چهارشنبه 18 تير 1399-11:22 کد خبر:81403

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد:

4 شهر مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد/ مازندران ریسک قرمز شدن را دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شهرستان‌های آمل، نوشهر، بابل و بهشهر در وضعیت قرمز قرار دارند، قائم‌شهر و رامسر در لیست نارنجی قرار دارند و ریسک قرمز شدن را دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: در استان شاهد تداوم فعالیت موج نخست کرونا هستیم.

وی با اعلام اینکه به دلیل اینکه تغییرات رفتاری مناسبی در جامعه در ارتباط با کرونا ایجاد نشد، تصریح کرد: در بیشتر نقاط دنیا با بازگشایی‌ها تداوم بیماری وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطر نشان کرد: از زمانی تجمعات برگزار شد شاهد روند رو به رشد بیماری کرونا در استان هستیم، شهرستان‌های آمل، نوشهر، بابل و بهشهر در وضعیت قرمز قرار دارند، قائم‌شهر و رامسر در لیست نارنجی قرار دارند و ریسک قرمز شدن را دارد.

وی اضافه کرد: مازندران کلان شهر است و احتمال رشد بیماری در استان ما بسیار جدی‌تر است و برای کنترل بیماری باید شاهد تغییر رفتار جدی بین مردم باشیم.

موسوی یادآور شد: استفاوه از ماسک ضروری است اما به تنهایی موثر نیست در کنار آن بر فاصله فیزیکی باید تاکید شود؛ انتقال کرونا با صحبت کردن بلند بیشتر منتشر می‌شود، حتما در زمان صحبت کردن باید ماسک مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: عدم برگزاری اجتماعات مهمترین گزینه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ در حال حاضر مهم‌ترین رسالتی که باید انجام دهیم، رعایت همه الزامات بهداشتی درمانی در سطح استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :