آخرین عناوین

دوشنبه 5 خرداد 1399-14:10 کد خبر:79212

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:

طوفان یکشنبه سبب خسارات بسیاری به منازل مسکونی چند شهر مازندران وارد کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی طوفان بامداد یکشنبه، تعدادی از واحدهای مسکونی در شهرستان‌های آمل و بابل دچار خسارت شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان با بیان اینکه در بررسی اولیه در شهرستان آمل حدود 130 واحد مسکونی دچار آسیب شده‌است، اظهار داشت: از این تعداد، سربندی 15 واحد به  صورت 100 درصد تخریب و مابقی از 30 تا 70 درصد آسیب دیده‌ است.

وی به تخریب جزیی سربندی تعدادی از گلخانه‌ها و دو واحد مرغداری در آمل اشاره کرد و افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در شهرستان بابل نیز در حال بررسی کارشناسی هستند زیرا در این شهرستان به تعدادی از واحدهای مسکونی خسارت وارد شده است.

رازجویان با بیان اینکه در روستاهای منطقه لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی نیز بخشی از خطوط مخابرات دچار خسارت شده است، به شکسته‌شدن تعدادی از درختان در شهر ساری اشاره کرد و گفت: چند واحد مسکونی در شهرستان رامسر نیز دچار خسارت جزئی شده‌اند که کار کارشناسی آن‌ها نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: در شهرستان قائم‌شهر نیز حدود 10 واحد  مسکونی دچار خسارت شده‌اند.

رازجویان با بیان اینکه در سایر شهرستان‌های مازندران تاکنون خسارتی گزارش نشده است، تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان بر این است تا مشکلات پیش آمده هر چه زودتر رفع شود.

خسارت طوفان به شبکه توزیع برق مازندران

خبر دیگر اینکه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: طوفان و بارش باران که از شامگاه شنبه وارد مازندران شد تاکنون حدود 19 میلیارد ریال به شبکه توزیع مرکز و شرق مازندران خسارت وارد کرد.

رضا غفاری افزود: طوفان و بارش های شدید شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه منجر به خسارت در شبکه توزیع و قطعی برق در برخی شهرستان ها و مناطق مرکزی مازندران شده است. بیشتر خسارتها در شهرستانهای آمل ، بابل جنوب و قائم‌شهر و توابع آنها گزارش شده که در حال حاضر برق تمامی خطوط وصل و جریان برقرار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: طوفان همچنین به شهرهای بابلسر، نکا، ساری ، بابل مرکزی و جویبار نیز خسارت وارد کرد که قطعی چند ساعته را به دنبال داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :