آخرین عناوین

دوشنبه 5 خرداد 1399-14:10 کد خبر:79211

انتصابی با هزاران ابهام!

یک انتصاب بلاتکلیف در ورزش / هیچکس گردن نمی‌گیرد!

کاش مدیرکل دستگاه ورزش کمی جسارت به خرج میداد و با حضورش در اداره کل، حداقل با جلسه تودیع و معارفه به شایعات پایان می‌داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، هیاهوی یک ماهه، تخریب شخصیت‌ها و فشار بر مدیرکلی که خودش سال آخر حضورش را تجربه می‌کند بیشتر از همه به ورزش آسیب می‌رساند.

اخیرا در فضای مجازی خبر از انتصاب و جابجایی در یکی از مهم‌ترین پست‌های دستگاه ورزش منتشر و دست به دست در حال بازنشر شدن است و سیل پیام‌های تبریک هم پشت‌بند آن ارسال می‌شود.

* انتصابی که هزاران ابهام را پشت خود می‌بیند، یک انتصاب بلاتکلیف !

کسی در دستگاه ورزش پاسخگو این حواشی و انتصاب مجازی نیست و همه کسانی که باید پاسخگو باشند، سرشان را مثل کبک در برف قرار دادند و هیچ‌کسی این موضوع را گردن نمی‌گیرد!

معلوم نیست اصلا انتصابی صورت گرفته یا نه!؟ نه مدیرکل پاسخگو است و نه روابط عمومی و عوامل زیر دستی! سه روز است همه منتظر اعلام سایت و کانال رسمی اداره کل هستند اما گویا خودشان هم راضی به این انتصاب مجازی نیستند ولی انگار مجبور هستند که بپذیرند!

اما داستان از این قرار است که چند روز گذشته به صورت شبانه، در فضای مجازی خبر انتصاب حسن شاملی جوان به جای عادل عالیشان در مهم‌ترین پست دستگاه ورزش در سمت معاونت توسعه قهرمانی و امور ورزشی دست به دست اشتراک یافت.

این در حالی است که مدیرکل دستگاه ورزش در طول این سه چهار روز اصلا در اداره کل ورزش و جوانان حضور فیزیکی نداشت! حال اینکه این انتصاب که اصلا معلوم نیست صورت گرفته یا نه تحمیلی است یا نظر شخص مدیرکل جای بسی سوال دارد.

از دسترس خارج کردن گوشی‌های همراه مدیرکل، رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و سخنگوی هم بعد از این ماجرا در نوع خودش جالب بود.

 بعد از پیگیری‌های زیاد سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان با اعلام بی‌خبری از عزل و نصب صورت گرفته، اعلام کرد که هم اکنون در شهر آمل به سر می‌بریم و فعلا خبری از عزل و نصب نیست!

اما بعد از این ماجرا و حواشی هم مدیرکل روز شنبه در اداره کل حاضر نشد تا به شایعات بیشتر دامن بزند، حال این وسط شخص عزل شده و نصب شده هم از همه بلاتکلیف‌تر هستند و نمی‌دانند که چه باید بکنند!

کاری به اشخاص عزل یا نصب شده نداریم ولی اینگونه و اینطور رفتار کردن با شخصیت انسان‌ها آن هم در آستانه تعطیلات عید بزرگ فطر اصلا کار انسان دوستانه‌ای نبود.

هم عادل عالیشان برای ورزش و دستگاه ورزش زحمت کشیده و نباید اینگونه با آبروی او بازی کرد و هم حسن شاملی از جوانان دستگاه ورزش است و درست است که تجربه چندانی در مدیریت ندارد، اما اینگونه بازی دادن افراد ظلم بزرگ به ورزش استان است و بیش از همه ورزش مازندران است که آسیب می‌بیند.

عادل عالیشان که سابقه ریاست ادارات ورزش در چندین شهر مازندران را در کارنامه دارد، به مدت ۶ سال در سمت معاونت همگانی و امور ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان حضوری مثبت داشت و همیشه یار غار حبیب حسین زادگان در دستگاه ورزش بوده و حسن شاملی جوان نیز در رزومه خود مدیریت پایگاه قهرمانی را در کارنامه دارد و آینده خوبی برای موفقیت در امر مدیریت در پیش دارد.

کاش مدیرکل دستگاه ورزش کمی جسارت به خرج می‌داد و با حضورش در اداره کل، حداقل با جلسه تودیع و معارفه به شایعات پایان می‌داد.

 یا این انتصاب مجازی را تأیید می‌کرد یا با رد این شایعات آرامش را به ورزش مازندران در آستانه عید فطر هدیه می‌داد.

امیدواریم دستگاه ورزش و شخص مدیرکل ورزش و جوانان هرچه زودتر پاسخگوی این شائبه و حواشی ایجاد شده باشد تا همگان از بلاتکلیفی این داستان عجیب رهایی پیدا کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :