آخرین عناوین

دوشنبه 5 خرداد 1399-14:10 کد خبر:79210

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

جاده‌های مازندران مملو از مسافران / بی‌توجهی گردشگران به توصیه‌های بهداشتی

با توجه به عید سعید فطر و تعطیلی چند روزه در کشور، موجی از مسافران و گردشگران در جاده‌ها، مکان‌های گردشگری و سواحل مازندران حضور انبوه پیدا کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، با توجه به ایام تعطیلی چند روزه عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان، مازندران همه‌ساله با موجی از ورودی مسافران داخلی و خارجی روبه‌رو بوده است. این استان که در چند ماه نخست سال به‌واسطه شرایط کرونایی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان مسافران نبوده از دیروز شاهد موج فراوانی از مسافران بوده که حضور انبوه آنان در استان نسبت به ایام سال‌های قبل بسیار بیشتر بوده است.

با توجه به اینکه بسیاری از شهرهای مازندران در وضعیت سفید و زرد از حیث بیماران کرونایی بوده؛ بیم آن می‌رود که این حضور بدون کنترل استان مازندران را در ردیف استان پرخطر همانند اصفهان، خوزستان و دیگر استان‌های شرقی و جنوبی کشور  قرار دهد.

گزارشات حاکی از ترافیک سنگین در مبادی ورودی محورهای هراز، کندوان و محورهای درون شهرهای غربی مازندران دارد.‌

علیرضا قدمی فرمانده پلیس‌راه مازندران نیز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه محور سوادکوه دارای بارش باران و محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: هیچ محور درون شهری، برون شهری، روستایی و کوهستانی استان اکنون مسدود نیست.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محورهای استان از امروز اعمال می‌شود، افزود: آزاد‌راه چالوس - مرزن‌آباد از سمت شمال به جنوب از ساعت 19 امشب تا هفت صبح فردا مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح امروز  یکشنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت دوراهی شهرستانک و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج، دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وانت از ساعت هشت صبح روزهای دوشنبه و جمعه پنجم و نهم خرداد از ساعت 9 تا دو بامداد روز بعد از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :