آخرین عناوین

چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399-11:33 کد خبر:79169

طی حکمی از سوی استاندار مازندران صورت گرفت:

انتصاب مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران

طی حکمی از سوی استاندار مازندران،مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر،علی رجبی مدیر کل قبلی ثبت احوال استان مازندران، به سمت مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، با حکم احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، علی رجبی وندچالی به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و برخی مدیران ستادی معارفه شد. ‎

در بخشی از نماینده عالی دولت در مازندران آمده است: امید است؛ با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره گیری از تجارب علمی و عملی خویش در ایفای وظایف محوله و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

به گزارش خزرتیترخبر،علی رجبی وندچالی که پیش از این مدیر کل ثبت احوال استان مازندران بوده، دارای سوابقی چون فرماندار شهرستان نکا ، نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس میاندورود، معاون فرماندار نور ، بخشدار بلده و سوابق دیگر اجرایی در استانداری مازندران است.

گفتنی است؛ در این جلسه با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از تلاش های سعدیه سهرابی، معاون تشکل ها و مشارکت های مردمی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در زمان مسئولیش به عنوان سرپرست ( با حفظ سمت ) این دفتر قدردانی شد.

خزرتیترخبراین انتصاب شایسته را به آقای علی رجبی تبریک می گوید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :